Tot hoelang last van kwaaltjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekiemiek, 14 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekiemiek

11 feb 2008
    97
    0
    0
    Dag allen,
    even uit nieuwsgierigheidheid: hoelang hadden jullie last van kwaaltjes?
    En ik doel dan met name op de kwaaltjes die je aan het begin kunt hebben:
    misselijk
    moe
    pijnlijke borsten
    etc.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Bij iedereen is het anders. Ik ben nog steeds misselijk en pijnlijke borsten. Moe ben ik niet meer, dit is meestal over in de 2e fase.

Groetjes Nazli

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb er ook de hele zwangerschap door af en aan last van.

(de ene klacht wisselt de ander steeds af :()

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben maar heel kort misselijk geweest. Van week 7 tot week 10 ongveer. Toen was het gelukkig van de ene op de andere dag ineens over.
    Borsten zijn vanaf het begin af aan wel iets gevoeliger, maar niet pijnlijk ofzo.
    Ik ben ook niet sneller moe dan voorheen, alleen na een stukje fietsen of traplopen even een klein beetje buiten adem.
    Ik mag dus helemaal niet klagen. Kan alles nog doen wat ik voorheen deed, zonder belemmeringen en heb nergens last van. Heb tot nu toe een perfecte zwangerschap.

5. miekiemiek

11 feb 2008
    97
    0
    0
    Ik was in mijn eerste zwangerschap zelfs maar één week misselijk (wel tot kotsens aan toe, waarbij ik dus helaas dus niet overgaf, dus het gevoel bleef 24/7).
    Dat vond ik het ergst aan mijn hele zwangerschap, dus ik merk dat ik me daar nu dus al een beetje druk over maak. :oops:
    Vandaar mijn topic. :oops: :oops:

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Die 3 weken dat ik beroerd ben geweest, was ik ook écht ziek. Misselijk met het opstaan, hele dag nergens trek in, en wat ik at, kwam er weer uit. 3 weken lang heb ik dus geleefd op alleen avondeten, want pas tegen uur of 4 in de middag was mijn misselijkheid over.
    Was echt heel erg blij en opgelucht dat het opeens van de ene op de andere dag over was.

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ben inmiddels bijna 15 weken. maar nog steeds last van allerlei kwaaltjes: moe, misselijk, overgeven, darmklachten, hoofdpijn, lage bloeddruk: echt ziek dus. Mijn borsten zijn inmiddels wel wat minder pijnlijk (ze beginnen nu te jeuken...!)

8. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    ik ben in het begin totaal niet misselijk geweest maar nu sinds een week echt dagen boven de pot hangen :( ik dacht er dus goed vanaf te komen maar heb te vroeg gejuicht denk ik xxx

9. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Ik ben de eerste maanden heel erg misselijk geweest. Verder ook nog pijnlijke borsten en moe alsof ik een marathon had gelopen.

De misselijkheid verdween naar 3 maanden maar die pijnlijke borsten zijn er nog met tijden.

Hihi en die marathon ben ik nog steeds aan het lopen wat die vermoeidheid gaat niet weg al slaap ik de klok rondt.
    Ik geef er ook gewoon aan toe als ik moe ben ik hou me niet meer groot door langer op te blijven voor mijn vriend. Gelukkig is hij heel begripvol en laat hij me heel goed merken dat ik nu niet op de eerste plaats aan hem moet denken maar aan mezelf en aan mijn kindje. (ik ben er heel erg van eerst de rest en dan ik) Dat geeft me een heel veilig gevoel en vooral geen schuldig als ik eens niet de was heb gedaan.

Groetjes nance.

10. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Sluit me erbij aan...

* Moe..
    * Lage bloeddruk
    * S'morgens licht misselijk gevoel

11. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Moeheid nu nog steeds.
    En spuug ook nog regelmatig en ben nog steeds misselijk. Eigenlijk alleen in de 6e maand iets minder.
    Pijnlijke borsten nooit echt gehad.

12. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Kan inderdaad blijven duren. Vermoeidheid is blijven duren, misselijkheid is een tijdje beter geweest, maar nu terug... Pijnlijke borsten de hele zwangerschap door...

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ben van week 8 tot week 13 misselijk en moe geweest. Na week 13 ging het langzaam over en het is helemaal verdwenen in ongeveer week 16. Sindsdien voel ik mij kiplekker en heb energie voor 2. Zo erg dat ik elke dag MOET sporten anders raak ik de energie nie kwijt en ben ik te hyper!
    Maar zo te lezen is het bij iedereen heel anders.

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Al vanaf een week voor de test heb ik pijnlijke borsten en nu nog steeds. Ik was heel erg misselijk. Het is de afgelopen weken weggeweest maar vanmorgen heb ik weer overgegeven. Geen pijl op te trekken dus.....

15. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    De eerste twaalf weken heb ik bijna niets kunnen eten omdat ik echt niets luste.. Maar dat is gelukkig is week 13 voorbij gegaan.. Maar ik ben nog steeds heeeeeeeeel erg moe! Ik geef er maar gewoon aan toe (dus ga tussen 20.00 en 21.00 naar bed.. Maar zelfs dan heb ik slechtere en betere dagen.
    Groetjes Jendo

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    same here!

Deel Deze Pagina