Ik scheer alle kanten op Volgens mij krijg je daar ook helemaal niet die bultjes van. Ik weet niet hoe lang je het al doet maar uiteindelijk heb je echt geen bultjes meer. En als je het bijhoudt om de dag... went je huid er ook aan.
Nee het word niet glad glad. Maar goed liever geen jeuk irritatie en ingegroeide haartjes dan mega glad en wel jeuk irritatie en ingegroeide haartjes.
Ik doe het onder de douche en het enige wat ik gebruik is wat cremespoeling. dat werkt bij mij het beste
Weet je zeker dat de bultjes van het scheren komen? Kan namelijk ook talg zijn en die gaan niet weg met verandering van scheermesje
Ja dat is wel van het scheren want ik heb het altijd een paar uur daarna al. En soms een ingegroeid haartje. Maar ik scheer niet om de dag of zo, misschien moet ik dat eens proberen. Overigens scheer ik mn oksels, benen en onderkantje dus altijd met hetzelfde mesje, misschien moet ik dat ook niet meer doen....(alhoewel ik bijna geen haar op mijn oksels of benen heb)
voor een lekker zacht huidje kan je ook de olie er nadien opsprayen van etos. speciaal voor na het scheren. lekker zacht en het ruikt ook lekker.
hier gebruik ik wegwerpscheermesjes en gewoon onder de douche met warm water. Soms wel last van bultjes maar heb een aloè vera crème die daar perfect tegen werkt. een groene tube van oriflame geloof ik.
Ik heb er ook altijd last van, wat ik ook doe! Met ladyshave wel minder dus gebruik die liever. Maar nog, ik heb gewoon een ... huid! Wat een beetje helpt is om te scheren met babyshampoo. Hier is het gewoon de ladyshave en als het echt echt echt super glad moet zijn een keer dan met ontharingscreme.
dat doe ik ook altijd zo maar toch krijg ik ook de bultjes oke ze verdwijnen vanzelf maar leuk is anders
Vaak zie je dat je bultjes krijgt, omdat je huid er aan moet wennen. Sinds wanneer ben je gaan scheren? Geef het even de tijd, en scheer even om de dag, om het te laten wennen.Na verloop van tijd is je huid er aan gewend en krijg je geen bultjes meer. Na het scheren even insmeren olie.
Ik scheer met mesjes van Satin Care + ook de scheergel ervan, ik scheer om de 2 dagen en scheer alle kanten op. Daarma smeer ik het in met wat Weleda olie. Nergens last van. Ik scheer wel altijd onder de douche.
dat komt door je intuition.. heren mesje pakken sowieso die zijn scherper en dan llukt het wel. Intuition gebruik ik alleen op mijn benen .. oksels en bikinilijn hebben veel meer baad bij de scherpere mannen mesjes en Niet tegen de haren in dus dat is de veroorzaker van bultjes bij mij en ik scheer al zeker 12 jaar daar, dus wennen zal het bij mij niet zijn mag ik hopen..
Ik scheer wel altijd tegen de richting in omdat het anders niet glad wordt. Had ook altijd veel bultjes. Nu hoorde ik van iemand dat je dan zonder ondergoed moet slapen. Uitgeprobeerd en jawel, sindsdien nergens last meer van, geen jeuk, geen bultjes. Heerlijk! Losse pyjamabroek ofzo mag wel als je maar geen strakke randjes in je liezen hebt zitten zeg maar.
ik slaap al jaren naakt, en zodra ik 1 x tegen de richting in scheer heb ik bultjes dus denk dat dat toch verschillend is. maar super dat het bij jouw werkt, sowieso is het voor je huid fijn om regelmatig geen knellende dingen aan te hebben.
Babyolie is het ding wat je zoekt! Ik had er ook last van en toen ben ik gaan scheren met babyolie. En wel een goed scherp mesje
Als jullie om de dag scheren doet dan geen pijn? Als ik dat zou doen ligt bij mij alles open en gaat dus bloedden ik moet echt een week wachten voordat ik dan weer kan scheren
Ooit de gouden tip hier op het forum gelezen en sindsdien geen last meer van bultjes en irritaties. Gewoon royaal talkpoeder op de te scheren delen aanbrengen en met een droog mesje scheren. Klinkt raar, maar werkt echt super. Doe het de eerste paar keer alleen met de haargroei mee, daarna kun je gewoon alle richtingen op scheren.
Ja toen ik net voor het eerst begon met scheren wel, omdat je huid het dus niet gewend is. Maar nu na jaaaaren niet meer Maar niet iedereen heeft evensnelle haargroei. Ikzelf ben donker, en zodra ik al stoppels voel, gaat het er af. En dat is bij mij zeker wel om de dag.