Ben net zwanger van nummertje 3, en wil het op een originele manier bekend maken aan de opa's en oma's, maar ben een beetje clueless Iemand misschien tips pf ideeën?? alvast bedankt!! groetjes Karin
Bij mijn ouders heb ik voor ieder een opa en oma boekje gekocht en dat ingepakt als cadeautje. Voor mijn schoonouders een ingepakt fotolijstje met daarin een versje over dat wij een kindje verwachten.
Hallo. Toen ik zwanger bleek te zijn, hebben we 2 beschuitjes op een bordje gedaan, 1 met roze muisjes en 1 met blauwe. Daar alufolie over en de oma's laten uitpakken. Ben benieuwd naar hoe anderen het goede nieuws hebben verteld! Leuk onderwerp! Groetjes Pasjuh.
Bij onze zoon kon ik niet snel genoeg een smoes verzinnen hahaha en bij dochterlief was het vaderdag, dus had hij wat gemaakt voor Opa waar het duidelijk gemaakt werd.... maar nu duurt het nog even voordat we iets hebben..... maar wil het wel leuk brengen... zal vanuit hier de laatste worden....
Ik heb een rompertje gekocht en daar op geschreven: Mag ik straks met mijn grote neef spelen ?? (en dit aan mijn zus gegeven die toen ook zwanger was en op het laatst liep). Mijn ouders, schoonouders en broer waren daar ook bij aanwezig Je kunt dus bijvoorbeeld ook een rompertje aan jou ouders geven met de tekst: tot over 9/8 maanden!
Ik heb foto's laten maken met mijn 2 dochters en bij 1 houden ze samen denkbeeldig een grote brief vast. Die foto word bewerkt en komt een tekst op een Brief tussen geplakt. Moet alleen nog even een orginele tekst bedenken om ons 3e wonder aan te kondigen. Iemand nog ideeën??
hoihoi onze ouders hebben we het heel snel verteld ( omdat we het wilde delen, en als het mis gaat ook met hun te kunnen delen) Aan de familie vertellen we het op vakantie, we gaan in April een paar dagen naar Zeeland. Ik ga dan CC maken met roze en blauwe muisjes en dat ga ik dan op het strand uit delen. Ben zo benieuwt hoe ze reageren en of ze het gelijk door hebben. Succes met vertellen. Groetjes Han
Ik heb vorige week mogen zeggen dat de 3e eraan komt!! Ik heb een fotolijst gepakt waar 3 fotos naast elkaar inkunnen, daar 1 van de oudstem 1 van de jongste en 1 van de posi test ingedaan. Werd erg positief opgepakt! Succes ermee!
Op dag dag dat de 12 weken voorbij zijn, is mijn vriend jarig. Dat weekend opvolgend vieren we het. Ik wil de echo (als ik die dan heb gehad, duimen maar) in fotolijstjes doen en die als cadeautje geven. Ipv dat wij wat krijgen, krijgen zij de echo met daar bij ik word verwacht op ...... Er zijn best wel een hoop manieren hoor, om het te vertellen, alleen een originele manier is moeilijk..
Ik heb alle neefjes en nichtjes bij elkaar geroepen (dus alle kleinkinderen van ouders) en ik heb ze allemaal een wit t-shirt aangedaan en dan op leeftijd genummerd. Dus het oudste nichtje kreeg nummer 1 op haar buik en dan op volgorde van leeftijd ben ik gaan doornummeren op de shirtjes. Als laatste (bij ons was het kleinste neefje nummer 7) heb ik zelf ook een wit shirtje aangedaan en op mijn buik nummer 8 geschreven, daarna gewoon mijn trui eroverheen gedaan. Toen we de kamer binnenkwamen zaten mijn ouders naar alle nummers te kijken en te tellen en toen ze op het einde waren trok ik mijn trui uit "Tadaa!"
De ouders en schoonouders geven we een kinderstoel voor aan tafel van de ikea. Voor de zusjes heb ik een slabbetje met de liefste tante erop, tevens heb ik daar een zeepje van een baby erbij en een zak roze en blauwe paaseieren. Misschien ook nog een speen of iets van een bakje met vorkje/lepeltje. Maar moet nog ff kijken of ik iets anders leuks tegen kom. Als het goed is moet dan de hint wel duidelijk zijn . We nodigen ze volgend weekend uit dus wil dan ook cakejes maken, met glazuur eroverheen en heb letter gekocht en schrijfstiften voor op gebak. En deze dus leuk versieren en deze bij de koffie serveren. Spannend..... M'n vriend doet het op het werk d.m.v een taart versieren met roze en blauwe muisjes. Ze hebben een klein groepje en die verwachten van ons ook al lang een kleine. Het is zelfs zo erg dat ze al een naam hebben bedacht met een geboorte kaartje . Dus deze naam wil hij dan ook op de taart zetten. Alvast heel veel suc6. Er zijn opzich genoeg dingen om het leuk te vertellen.