hahahahaha leuk om zo te lezen dat t toch bij iedereen een beetje hetzelfde verhaal is . wel grappig als je t hele topic in een keer leest
oww zo ben ik dus zwanger geworden door het inslikken haha nee dat ritueel hebben wij ook, als hij bovenop ligt blijf ik roerloos liggen en grijpt hij een handdoek voor zichzelf warna ik hem tussen mijn benen prop. ik ben weleens zo in slaap gevallen haha toen we zwanger probeerden te worden bleef ik gewoon eventjes lekker liggen, kussentje onder me kont en later pas de handdoek. als ik bovenop lig dan wordt het wel wat gestuntel, mijn hand eronder dan in een onmogelijke houding op zoek naar een handdoek en vegen maar
Zucht.. soms, sta ik héééél charmant (Bijvoorbeeld na een vluggertje.. en we snel ergens heen moeten ofzo) gehurkt alles eruit te persen in een handoekje haha omdat wanneer ik dat niet doe, en het dikste alleen weg haal, 5 minuten later de hele 'brei' in mn string zit! Mn vriend kan zich doodlachen om hoe ik dan sta haha, écht heel sexy Ik vind het trouwens helemaal niet eerlijk dat hij het erin doet, eruit haalt en klaar is.. en wij? wij lopen nog een half uur na te druppen, met handdoeken tussen onze benen..
Dat er een gedeelte van het sperma er weer uit loopt na de sex is toch algemeen bekend Wanneer je ventje regelmatig beetjes sperma verliest (lees: druiper heeft) dan zou ik wel ff naar de dokter gaan met hem
Vanuit het perspectief van een man moet ik eerlijk zeggen dat ik er geen last van heb. Ze lopen er niet uit maar komen met een golfslag van zo'n kleine 40km per uur naar buiten gespoten. Of het vrij normaal is bij een vrouw? Helaas geen ervaring mee behalve dan een nat bovenbeen. Gratis TIP van FLIP: Pleerol op nachtkastje ken je kledderen onder controle houden!
haha, nee hij druipt absoluut niet máár ik wel als hij eenmaal klaar is En dat er sperma uitloopt is bekend ja, maar het is wel grappig dat iedereen eigenlijk hetzelfde ritueel heeft terwijl ik altijd het gevoel had dat wij de enige waren de t-shirts en kussenslopen gebruikten 8) Ik weet nog dat mijn vriend nog bij zn ouders woonde.. en we een vaatdoekje gebruikt hadden.. Mn schoonmoeder ging (samen met mij..) zn kamer even afstoffen etc, en voor ik het door had greep ze naar het "voor een ander doeleinde gebruikte" vaatdoekje en hupsakee in de emmer met sop en hupppaaa over de tv, vensterbanken etc etc.. Ik stond met mn mond vol tanden!
lekker makkelijk praten he die mannen, ze dumpen hun troep bij ons, maken ons zwanger. wij lopen 9 maanden met een tetter. nee en zij hebben nergens last van ow een tip voor de vluggertjes, wat ik vaak deed was een tampon erin doen. dan druipt het er niet uit.
Ey Angel Eyes, Als je het troep noemt en jezelf een spermakliko vind waarom wil je dan eigenlijk nog seks hebben? Ene die last hebben we dan niet maar wat dacht je wat er met jullie humeur gebeurt als jullie eenmaal zwanger zijn, of aan het ontpillen of of of of Denk je dat wij daar geen last van hebben? Snap trouwens wel waarom veel mannen doordeweeks in de kroeg zitten sinds enige tijd....
Ey Angel Eyes, Als je het troep noemt en jezelf een spermakliko vind waarom wil je dan eigenlijk nog seks hebben? Ene die last hebben we dan niet maar wat dacht je wat er met jullie humeur gebeurt als jullie eenmaal zwanger zijn, of aan het ontpillen of of of of Denk je dat wij daar geen last van hebben? Snap trouwens wel waarom veel mannen doordeweeks in de kroeg zitten sinds enige tijd....[/quote:embwgezi] hahaha nou eeuuhm gewoon tis zoooo lekkerrrr. Spermaklikoo, hahahaha wat een term, tis wel een goeie trouwens. ff onthouden. Ennuh ik heb een voorbeeldig humeur hoor vraag maar aan mijn mannetje
Hai, Wij hadden het gisternavond nog...........normaal denken we altijd aan een handoek in de buurt maar gisterenavond dus niet. Toen we 'klaar' waren was met........even de handdoek pakken en die was er dus niet. We zitten midden in de klusweek dus dan ga ik altijd daarna een poosje met een kussen onder mijn reet met de beentjes de lucht in. Zo ook gisteren dan maar geen handdoek.......vervolgens liep dus alles naar achter in mijn bilspleet op het kussen, getver, en zo heb ik 10 minuten gelegen. Ja, je moet er wat voor over hebben. Ik heb duidelijk laten merken dat ik hier niet zo blij mee was en toen was mijn vriend weer gepikeerd omdat hij vind dat ik overdrijf en of ik vies van hem was. Dat ben ik niet maar het is gewoon een smerig gevoel. Ik vergeet dus nooit meer een handdoek. Leuk onderwerp trouwens met hele herkenbare verhalen en situaties. Veel liefs Nataly
het si wel humor om dit allemaal te lezen... en mannetje van heidi, oke jullie hebben even last van ons pesthumeur, maar daar hebben wij op dat moment zelf ook last van hoor! hier het t-shirtverhaal ook of eers bekken kantelen en even blijven liggen om het te laten zakken.. maar dan nog bij het lopen naar de badkamer voel je al je glibberbillen, en de binnenkant van je dijen zo 'heerlijk'glijden en kleven.... dan maar een snelle washand eroverheen hoor... liefs rensie