HEY MARIEKE, we hebben hetzelfde ritueel haha.... Voordat we beginnen pakt hij al snel een handdoek...Zo zie je maar weer...gekke dingen helpen altijd haha groetjes
Heb gister aan mijn vriend verteld dat zo'n beetje iedereen hier een vergelijkbaar ritueel heeft.. vond ie best grappig. hij was ook wel opgelucht want het is toch een beetje een raar einde van een kluspartij en nu blijken veel meer mensen dit te doen 8)
Ik lees nu een paar keer dat jullie een tampon gebruiken om de boel binnen te houden, zeg maar. Maar ik ben altijd panisch voor de tamponziekte, is dit niet ongevaarlijk dan?
Ook bij ons ligt er een handdoek klaar. Vergeten? oeps: een tshort of boxer van hubbie werken ook. Niet vergeten in de was te doen roept hij dan..haha Ik blijf altijd wel ff liggen na het klussen, maar niet met m'n benen in de lucht ofzo. Ik denk dan maar: sommige vrouwen worden per ongeluk zwanger dan moet het zo toch ook lukken?
ook hier gaat het zo hoor meestal ligt er een handdoek klaar vertelde het gister tegen mijn mannetje en die moest er ook wel om lachen hij was blij dat we niet de enige "rare"zijn
Helpt het echt om met je benen in de lucht te gaan? Ik vraag me dat nou altijd af, het lijkt me zo'n stom gezicht.
Hoi allemaal, Mijn vriend en ik hebben een keukenrol naast het bed! we zaten er al aan te denken om een keukenrolhouder aan de muur te maken, kan ik er zo bij.. Alleen een beetje raar als je loge's op bezoek krijgt, die je huis dan even willen zien groetjes Bella
Gebruikt niemand washandjes?Ik leg altijd 2 washandjes klaar voor we gaan sexen..Echt heel gemakkelijk!Niet zo groot als een handdoek.Hij kan gelijk ook ff vegen met zijn eigen washandje..Echt een aanrader!En bij ons gaat het niet met keukenrol tis teveel...hihi
Hoi... Bij ons precies het zelfde het lijkt wel of er meer uit komt dan er in blijft zitten... Groetjes Sara
Hier ook. Maar ik denk dat er voldoende achter blijft hoor. Ik heb enkele uren later alsnog natte plekken in mijn onderbroek
weet je wat vreemd is? in mijn vruchtbare periode lijkt de boel er minder uit te komen.. daarbuiten gutst het er weer uit.. wij gaan altijd standaard douchen na de daad. het komt wel eens voor dat het niet kan, en dan voel ik me zo vies... buiten de klusdagen om gebruik ik dan altijd een vaginale douche met alleen water om de boel weer uit te spoelen.. Aoife
Is het rond je ''ei'' echt van belang een kussen onder je billen te doen? Ik blijf gewon een tijdje liggen...zonder een kussen eronder :-k