Beetje genante vraag.... spermaverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door appelappel, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Heel herkenbaar allemaal, maar wij hebben ook nog een andere manier die ik hier niet tussen zie staan!

Als wij het op "z'n hondjes" doen, en we zijn klaar, lopen we samen (ja ja in elkaar!), naar het toilet! :oops: :oops: :oops:

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    :) whhaha sorry ik moet er erg om lachen hahaha

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0

hahahhahah.....wij hebben alleen beneden een toilet en de trap af met z'n tweeen dat redden we niet...... ;)

nee doen jullie dat echt? Whahahaha..... :)

4. appelappel

appelappel Bekend lid

1 mrt 2007
    684
    0
    0
    Echt goed onderwerp dit (zeg, wie heeft dat geopend? oja, ikke was het ! haha). Grappig dat er nog dagelijks reacties binnenkomen!

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam

Nou idd dat heb ik ook, en ik denk dat het komt omdat tijdens je vruchtbare periode die slijmprop in je baarmoedermond verdwenen is dus kan het sperma er makkelijker doorheen ofzo...

6. Ach ben ik ff blij dat wij niet de enige zijn met dit probleem!
    Durfde er nooit over te praten met iemand maar weet nu dat het normaal is.
    Wij hebben gewoon standaard een handoek naast het bed liggen en als die er niet ligt helpt een t-shirt ook.

7. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

Pfffff gelukkig maar..... :D
    Dan blijf ik mooi op deze manier doorgaan ;)

8. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik probeerde het sperma ook binnen te houden. Inmiddels heb ik wel een blaasontsteking en voortaan ga ik toch na de daad goed uitplassen.

9. Knollie

Knollie Actief lid

17 okt 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Ja dat doen wij echt! :oops: Heel handig! wordt er niks vies. Ziet er wel heel vreemd uit, maar is wel lachen! Zou wat zijn als er verborgen camera's hangen! Hahah

10. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Super herkenbaar! Wij hebben altijd een doos tissues op het nachtkastje staan (de zgn 'spatlappen') en die zijn ook altijd nodig na de daad.

Trouwens, het maakt echt niet uit voor het zwanger worden. Ik ben nu inmiddels voor de 4e keer zwanger (waarvan 1 miskraam) en we hebben het echt niet anders gedaan.

Anja

11. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Het heeft inderdaad helemaal geen effect op wel of niet zwanger worden.
    Wij hebben natuurlijk ook het druip-opvang-ritueel en standaard een pakje zakdoekjes in het nachtkastje liggen. Of als het dus gepland is leg ik een handdoek neer.
    Ik weet nog wel van vroeger dat het inderdaad alles was wat je maar te pakken kon krijgen.
    hahaha, ik moet er ineens weer aan denken; ooit eens met een vorig vriendje een spannend vluggertje gehad in zo'n videohokje in zo'n peepshowgebeuren in Amsterdam. Nouja, dan heb je geen handdoek of iets bij je. Het was winter dus ik had een sjaal om me nek en die is het uiteindelijk dan ook geworden. De rest van de dag met zo'n besmeurde sjaal in je tas gelopen want om je nek doen doe je natuurlijk niet meer! :confused: :(

Ik had de laatste keer trouwens dat het sperma er de dag erna nog ineens uit kwam zetten toen ik moest plassen. Dat had er lang in gezeten terwijl ik toch veel had rondgelopen.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hihi, wel grappig dat iedereen hetzelfde heeft. Zijn toch geen dingen die je met collegas bijvoorbeeld bespreekt, hihi :oops:
    Ik heb vaak dat de dag erna van dat dikke slijm los komt. Zou het nog sperma zijn? Het loop er niet vanzelf uit, ,maar is een soort dik eiwit slijm, vaak vrij veel.

13. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Dat heb ik inderdaad ook :confused: Loop dan ook regelmatig even naar de wc.....Soms voelt het erg onprettig :oops:

Wat een onderwerp is dit toch en allemaal zo herkenbaar fijn dat we het hier kunnen bespreken en alweer 7 pagina's ;) ;)

14. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hier ook een handdoek of wat voor handen is hahha en anders ruzie wie op het natte deel moet slapen hahhhahahha lachen

Deel Deze Pagina