hallo, wat voor kwaaltjes hebben jullie allemaal als jullie NOD nadert? ik heb vaak last van dunne ontlasting/diaree de ochtend voor mn nod of een dag ervoor..ook heb ik dan last van mn rug en hoofdpijn... om van de klachten maar niet te spreken als de nod is doorgebroken ben benieuwd waar jullie allemaal last van hebben liefs marieke
jahoor hier ook, beetje diarree, buikkrampen, moe en dan komen de bruine duivels en uiteindelijk de rode!
Hoofdpijn! (zo erg dat ik geen geluid en licht kan verdragen, zelfs fluisteren tegen me lijkt dan op schreeuwen). Soms ook buikkrampen, maar dit is ook weer niet iedere maand zo
Zo'n twee dagen van tevoren ontzettende hoofdpijn en een dag ervoor pijn in mijn onderrug. Als het eenmaal op gang is heb ik eigenlijk weinig last meer.
meestal een dag voor NOD rugpijn en zeurende buikpijn nu nog niks van die symptonen morgen is mn NOD en elke maand verschilt het bij mij de ene x hoofdpijn de andere x buikpijn liefs kaley
* Pijnlijke borsten * Pijnlijke onderrug * Emotioneler * Beetje bruinverlies * Gevoelige / pijnlijke baarmoeder (en omgeving daarvan)