regelmatig harde buiken 37,5 week

Discussie in 'De bevalling' gestart door kleintjevoorons, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey,

Gisteravond had ik ongeveer 1,5 uur lang heel veel pijnlijke harde buiken. Ik dacht even dat het allemaal begonnen was. Maar toen ik toch maar richting mijn bed ging hield het allemaal weer op. Daarna was de kleine we super actief en veel aan het schoppen.

Iemand die dit herkend???

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Toevallig veel gedaan gisteren? Ik had ze meestal na een drukke dag (veel lopen).
    Of als het meer op-en-af is, dan zou het ook gewoon wat voorwerk of indalingweeen kunnen zijn. Sommige vrouwen rommelen weken lang, bij anderen komt de bevalling dan snel..

Bij mij waren het echt harde buiken, niet wee-achtig. EN gelukkig ook niet vaak, ik leerde snel hoe ik me kalm moest houden. Die harde buiken deden ook verder niks. Alles zat met 41 weken nog potdicht (wel met 41+1 bevallen).

3. patty4life

patty4life Actief lid

25 dec 2008
    145
    0
    0
    Hallo,

Ben pas 35 wk 2 dg en ook regelmatig harde buiken. Heb dit bij zwangerschap van mijn dochter niet gehad.

Baby ligt al wel ingedaald....misschien heeft het hier mee te maken?? Ik heb ook als ik even rustig ga liggen dat het over gaat...

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Vaak hoor je dat bij een 2e het ook wat meer "rommelt".. Het zegt alleen vaak niet zoveel over de bevaldatum (helaas)

5. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

6 dec 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Och, zo ontzettend bekend! Heb het bij de eerste al gehad, wel pas vanaf 38 weken, maar da's bijna hetzelfde. Zat twee keer met mijn superman shirt en voetbalsokken 's nachts naast het bed omdat ik dacht dat het begonnen was.. Uiteindelijk was ze 11 dagen te laat...

En nu heb ik al 3 x langdurig weeen gehad, het voelde helemaal zoals aan het begin van mijn eerste bevalling. Maar: de baby zit er nog, gelukkig. (ik zit immers nog in de gevarenzone).

Dus helaas, het voorspelt inderdaad niets! Ik weet hoe vervelend dat is...

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hmmmm, 11 dagen over tijd dat hoop ik toch niet te halen...... Maar erg bedankt voor jou ervaring! Daar heb ik wat aan!

Deel Deze Pagina