Mag je als je zwanger bent meedoen aan boerengolf? Op een kinderboerderij moet je bijvoorbeeld heel voorzichtig zijn. Boerengolf is in het weiland, tussen de koeienvlaaien en de koeien zelf. Ook die sticks vol bacteriën enzo. Ik ben benieuwd of ik me te druk maak of dat het inderdaad niet heel veilig is?
Kom op .. wat denk je zelf ? Ja hoor je mag t hele weiland door op je knieeen.. Je loopt toch ook gewoon in t park ? Je loopt toch ook in een winkel en raakt kleding aan. Daar zitten nog wel meer bacterien aan dan aan een stick van de boerengolf. Veel plezier en laat je niet zo bang maken en ja je maakt je veeeeeeel te druk .. Ik ben 36 weken zwanger en heb nog niets gelaten , behalve dan geen alcohol & niet roken. Verder heb ik alles gedaan , gegeten en gedronken... Dat ukkie is echt wel goed beschermd daar binnen hoor
Je mag gewoon boerengolfen hoor! Ik werk op een zorgboerderij en kom veel in aanraking met koeien, schapen, kippen en geiten. Gewoon goed je handen wassen.
Ik denk om eerlijk te zijn dat je een beetje doordraaft nu Hier heb ik nog nooit bij stilgestaan en heb toevallig wel meegedaan aan een potje boerengolf (overigens erg leuk )
Ik denk dat TS doelt op ... ach hoe heet het ook al weer ... die koorts die kan worden veroorzaakt via geiten die pas bevallen zijn. Waarom kan ik nu niet op die naam komen. Maar dat geldt dus alleen voor geiten en verder niet voor koeien en koeienvlaaien
Ja, ik weet ook wel dat ik overal wat 'engs' in zie. Ik hoef geen reacties meer, is goed zo. Ga gewoon goed m'n handen wassen!!!
Ach kan me je angsten goed voorstellen als ik zie hoe lang jullie al bezig zijn voor een klein wondertje. Probeer vooral te genieten van je zwangerschap. Je bent inmiddels op/over de helft... dus nu mag je lekker gaan aftellen!
Weet je wel hoeveel bacterien er aan de handvaten van een winkelkarretje zitten?! Ik snap je gevoel zeker wel, maar ik denk dat je nu een beetje overdrijft. Lekker meedoen dus en ervan genieten!
Ik ga ook wel eens naar een kinderboerderij met geiten en moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet altijd even prettig voel. Inderdaad om die q koorts maar ook dat ik bang ben dat een beest tegen mijn buik aan loopt. En inderdaad dan maar goed je handen wassen. Ook 'aangeleerd' dankzij de mexicaanse griep. En dan wel 20 seconden hè, is mij tenminste verteld.
Ik stop mijn handen liever in een koeienvlaai dan dat ik een deur van een winkel of de roltrap aanraak. No worries.. boerinnen krijgen ook gezonde kinderen!
Sjonge jonge zeg, wat een vriendelijk antwoord. Kan wel merken dat je 36 weken zwanger ben! Subtiel formuleren is ook een kunst he?
Brabbel het was een vraag , niets mis mee . Dat jij het niet subtiel geformuleerd vind , is niet zozeer mijn probleem.