Maak je geen zorgen meissie. Dat is toch gewoon wat jij meegemaakt hebt. Vind het fijn al jullie verhalen te lezen. Sommige verhalen zijn misschien minder leuk om te horen, maar ze helpen je wel dadelijk niet te schrikken. Maakt echt niets uit.
Wij wonen ongeveer een uur van de kliniek vandaan. Maar omdat het iets eerder binnen moest zijn vanwege sluitingstijd van het lab was het net te weinig tijd om het thuis te doen. In de kliniek zelf leek mijn vriend niet echt wat. We drinken wel eens wat in een restaurantje naast de kliniek zodat we minder lang in de wachtkamer hoeven te wachten. Hij besloot het te doen op het toilet daar. Misschien raar maar ach. Hij moet het doen dus wat voor hem het prettigste is.
wij zijn in 3 ziekenhuizen geweest, bij een zijn we afgewezen en bij een ziekenhuis werkte samen met een ander ziekenhuis. mijn man kon overal zo naar binnen in een hokje, kon ook goed zien dat het op slot zat en was gewoon goed geregeld. gr brenda
hoi hoi om je nog een indruk te geven: bij onze eerste gyn afspraak heeft de dokter eerst mij onderzocht en toen alles goed bleek, gingen we pas voor het zaad onderzoek! omdat manlief 3dagen onthouding moest hebben gehad werdt er dus gewoon een afspraak gemaakt. vervolgens bleek ons zaad niet zo denderend dus weer afspraak (2wk later) voor nieuwe productie! deze was iets beter! vervolgens belandde we in het iui traject en heeft mn mannetje 7x moeten produceren en vervolgens 1x voor ivf de keren voor het onderzoek en de iui hebben we het gewoon in het ziekenhuis gedaan! ik ging altijd met manlief mee naar de afspraak maar niet mee naar binnen! manlief deed het liever alleen (moet toch op commando en dat is al zo ongemakkelijk! en hij was bang dat ik zou knoeien hihi) ondanks dat we maar 3min van het zh wonen, hebben ze het toch liever daar want het wordt direct bewerkt!! hier in het zh heb je 2of3 kamertjes met een wasbak, handdoekjes, bankje, boekjes, films, het is net een iniminieslaapkamer! en mn man voelde zich daar redelijk op zijn gemak! hier plannen ze toch altijd wel 20min tussen persoon 1en2 dus je hebt bijna nooit dat je iemand tegenkomt! deurtje opslot en gaan! voor de ivf moest mijn man "film kijken" (Zoals wij daar over grappen ) in het AMC alleen hier had je geen films en zeker geen goeie boekjes!! alleen een motormagazine! dus ik moest al lachen,...mannen worden toch opgewonden van motoren?!!? hihi maar dat was wel een tegenvaller! maar ook daar MOEST manlief perse in het ziekenhuis produceren ook omdat het daar meteen werd bewerkt!! en gelukkig maar, want hadden hele mooi score wel vertelden ze, dat als het niet voldoende was, hij daarna nog een keer moest!! (zit dan half uurtje tussen) maar dat was niet nodig (maar dat kan dus ook!!). (de feriliteitsafdeling van het AMC is inmiddels verbouwd, en het lab ook dus als het goed is, zijn de kamers nu WEL allinclusief uitgerust maar dat hebben wij nog niet gezien!) dus om een lang verhaal kort te maken: hier is het ongeacht onderzoek of behandeling altijd in het ziekenhuis produceren! de kamers zijn wel ontspannen hier en dit bevorderd de gemoedstoestant van de man natuurlijk wel ! ik help mijn mannetje neit omdat hij dit liever gewoon zelf doet, en we zijn bang om te knoeien! (misschein dat ik m de volgende keer wel eens help hor) heeeel veel succes iig enuh,...voor je mannetje,...er is niets om je voor te schamen hor!!! zoals je hier ziet,..heb je veel film maatjes (1opde5)
Ha ha ha! Ik vind dit echt briljante verhalen! ooit moeten jullie er zelf ook om lachen... Wij zitten in een ICSI traject en moeten we net als Spannende Tijden alles in het ziekenhuis doen. Mijn verkering wil liever niet dat ik hem help en doet het in zo'n spannend kamertje met boekjes en doekjes alleen. Hoe vaker hij het moet doen daar, hoe beter hij er in wordt, ha ha ha! Hij zegt trouwens ook: als dit het ergste is? (ipv vrouwen met de puncties, injecties, hormonen etc...) Dan doe ik het graag!