ok, lach niet ,maar ik ben deze 2 ronde pas bezig met het onderzoeken van mijn vruchtbare slijm en mn baarmoedermond en het ontdekken van mijn lichaam enzo. Na een paar dagen vruchtbaar slijm (eiwit achtig,rekbaar), is het nu droog daar binnen en als ik voel voelt het alsof er een neus zit. Kan het niet anders uitleggen dan dat mn bbm voelt als een neus. Neem aan dat ie dan potdicht zit? :c:
sorry, ben nogal beeldend ingesteld....´hihi weet dat het dom klinkt, maar tis niet anders dan dat ie hard en als een "neus" aanvoelt...
Ik dacht: Als je bmm aaloelt als je neus ben je niet vruchtbaar, als hij aanvoelt als je kin ben je vruchtbaar......
thanks meiden, tjsa ben blij dat je hier "anoniem" je vragen kan vuren,hihihi, zou anders niet herkent willen worden alsdie meid met die neus in haar vagina!
Weet niet meer waar ik het vandaan heb. Maar als je baarmoedermond aanvoelt als een neus ben je niet meer vruchtbaar, en als het aanvoelt als een wang, dan juist wel....
@poohbear226 Wat een goed toppic van je vroeg het me ook al een tijdje af hoe ik het nou moest voelen. Moest wel erg lachen om de naam die je het had gegeven 8) @mariekebalm Dank je voor de link is echt super interessant om te lezen. Groetjes Wendy
mwha....hij heeft wel een grote neus, maar verder...... ah ja, een dag niet gelachen een dag niet geleeft toch? trusten dames!