Mijn teste wijst uit dat ik niet zwanger ben , weet iemand meschien wat dit wel zou kunne zijn ? mijn onderbuik is opgezwollen , savonds meer dan smorgens. heb steken in onderbuik die vertrekken tot in mijn lies. mijn tepels zijn pijnlijk en donkerder , op mijn tepelhof heb ik witte bubbeltjes. heb heel veel last van witverlies . ontpillen kan het moeilijk zijn want neem als sinds ik zwanger wou worden van ons eerste (ondertussen bijna 3 jaar word) geen pil meer . ben in december ongesteld geweest , in januari beetje bruinverlies 3 dagen , een week voor ik ongesteld moest worden
Zo te lezen allemaal symptomen die kunnen horen bij een zwangerschap. Probeer het over een paar dagen nog eens met ochtend urine. Hoever zit je nu in je (langste) cyclus?
heb altijd een mooie cyclus van 28 dagen . als ik niet zwanger zou zijn zit ik nu in mijn vruchtbare dagen.
Misschien heb je die klachten omdat je in je vruchtbare dagen zit, veel vrouwen hebben zulke klachten tijdens vruchtbare dagen. (voor ei en na eisprong) Je zou op je NOD nog eens een testje doen, hoop dat je dan posi zult testen. Gr yach
ja zou kunnen maar heb dit toch al een dikke week en mijn onderbuik opzwelling en pijn sinds zondag .