Hallo dames hier een zwangerschapstest van testjezelf van mijn vriendin die helaas 7-2 een miskraam heeft gehad. Op 21-2 nog een echo gehad om te zien als ze alles verloren had. Echo was goed en baarmoederslijm was alweer aan het opbouwen. Nu dus 2 dagen overtijd en deze test, wat zien jullie en wat is jullie mening?
Ik zie een vaag streepje, maar voor 2 dagen overtijd vind ik het 'te licht' Kan het geen resterende zijn van de vorige zw. Schap?
Ik zie een heel licht streepje.. Maar zoals hierboven al gezegd is wel erg licht voor 2 dagen overtijd. Is ze zeker van haar eisprong? want anders kan het zijn dat haar ei later is geweest en ze nu nog voor haar nod zit
ik zie wat je bedoeld, maar vind het nog geen positieve test. Kan zijn dat ze ondanks dat ze schoon was nog een restje HCG in haar lijf had waar de test nu op reageert. Ook kan het zijn dat ze idd een latere eisprong heeft gehad dan verwacht. Na een miskraam kan een cyclus een beetje van de leg zijn waardoor die langer (kan ook korter) kan duren. Voor nu ben ik dus nog niet positief. Zeker als ze echt 2 dagen overtijd is
wat ik bedoel te zeggen is dat als je schoon bent het niet betekent dat je HCG ook weer helemaal weg is. Dat duurt meestal wat langer. Dat verschilt per persoon en heeft ook te maken met hoe lang ze zwanger was. Dat ze 3 weken geleden een HCG van 1 had is goed. Dan is het iig geen rest HCG waardoor de test kleurt. Blijft over een indroogstreepje of beginnende positieve test. Als ze overtijd is vind ik hem echt te licht. Maar het kan dus best zijn dat haar cyclus nu langer duurt dan voor de miskraam. Sommigen hebben mazzel en houden hun eigen cyclus. Sommigen hebben pech en duurt hun cyclus ineens langer. Het gebeurt echt want na mijn miskraam was mijn cyclus ineens 3 dagen korter. Maar meestal duren ze dan langer
Ik zie ook een vaag 2e lijntje, voor 2 dagen na NOD vind ik hem te licht. Misschien dat haar eisprong later is geweest? Ik zou over 2 dagen nog eens laten testen en zien of die test duidelijker is
Ik zie ook een licht streepje. Misschien een late innesteling of eisprong? Zou de kv nog eens halen. Ben benieuwd hoe het streepje er dan uitziet
Ik heb haar ook gezegd dat haar eisprong ook later geweest kan zijn,en over 2 /3 dagen gaat ze weer testen. Hopelijk voor haar dan een duidelijk opgelopen test.. Ik laat het hier nog even weten
het kan zeker een beginnde positieve test zijn. Ik had in sept een vmk met bijna 5 weken. In oktober had ik 6 dagen na nod op een normale cyclus ook zo'n test en ben nu 26 weken. Dus er is echt wel hoop. Mijn advies over 2 a 3 dagen testen met kv2v
Ze had vorige maand een miskraam zei je? Hoe weet ze dan wanneer ze haar menstruatie krijgt.. na een miskraam kan het zijn dat het allemaal een beetje in de war is. Na mijn miskraam was mijn cyclus niet meer regelmatig
Ik vind hem zo licht en grijs dat dit net zo goed een indroger kan zijn..vandaag of morgen gewoon weer testen
Ze heeft de test bij mij thuis gedaan en hij is in het echt wel echt rose en niet grijs, en ja 7 februari heeft ze een miskraam gehad ( bevestigd door gyn), op 22-2 heeft ze weer echo gehad ter controle en bloedprikken toen was haar Hcg 1 en was ze helemaal schoon ( zoals de gyn dat zo mooi zegt).. Als ze uitgaat van haar ''normale'' cyclus heeft ze een cyclus van 28 dagen, dat het in de war kan zijn door de miskraam dat weet ze... En aangezien ze nu voor de tweede keer binnen 7 maanden een miskraam heeft moeten mee maken heeft de gyn haar ook gezegd dat zodra ze overtijd gaat moet testen zodat ze haar vanaf het begin zwangerschap in de gaten kunnen houden... Vandaar dat ze ook test...Heb haar in ieder geval ook gezegd dat ze morgen of vrijdag weer moet testen om te zien als haar hcg oploopt ( als ze zwanger is natuurlijk) zodat ze dan ook weer gelijk contact op kan nemen met de gyn.
Oh ja en bij deze test moest je volgens de bijsluiter binnen 2 tot 5 minuten het resultaat aflezen en na 2 minuten kwam dit streepje al, dus denk niet dat het een indroger kan zijn. ( is een test van de Dio, wat eerst DA was).
Ooh da/dio testen (ongevoelige testen).... daar heb ik heeeel vaak vage roze strepen binnen de tijd op gehad terwijl een gevoeliger merk dan negatief was (kv en cb). Valse roze lijnen dus!! Ik vertrouw ze niet meer. Ze zou nu eens een gevoeliger merk moeten doen. De kv 2v5 bijvoorbeeld. Als er idd sprake is van hcg dan moet ze hier al binnen 5 min een streep op krijgen aangezien deze test heel gevoelig is (of de nieuwe predictor early). Blijft deze test wit dan heeft ook zij een valse streep op de da/dio test te pakken.