Beetje hulp nodig?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by warhoofd, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. warhoofd

warhoofd Bekend lid

Jan 30, 2006
    673
    0
    0
    Hej allemaal

jullie kennen mn verhaal wel denk ik, maar afgelopen wo een posi ovu:
    dit is ook bevestigd door de echo de 7de, een ei van 28 mm.

Nu temp iki sinds de 6de, maar snap niet, temp gaat omlaag inplaats van omhoog, snap er geen drol van!!!

Is het de innestelling??? (2de zwangerschap op 9dpo posi getest, misschien snelle innesteling) of deze ronde pech gehad??

Wie snapt dit???
    x en fijne zondag!!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    als ik eerlijk ben heb ik geen enkele kennis van tempen ed..
    maar lieve warhoofd.. ik hoop niet dat je mij een bemoeial vindt..
    Wacht alles gewoon even rustig af.. Je hebt de 7e een eisprong gehad.. Daar is nu nog niet veel over te zeggen lijkt mij.
    Het is nog maar een paar dagen geleden..
    maar nogmaals.. ik heb van tempen geen verstand (al bemoei ik mij graag overal mee:p)

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb even gegoogled en daar las ik dat zowel je eisprong als een innesteling een temperatuursdip kunnen veroorzaken... dus ik hoop voor je dat het het tweede is natuurlijk, maar we kunnen nu helaas nog niets met zekerheid zeggen. op zich kan het wel denk ik zo'n snelle innesteling...
    ik duim voor je!

4. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

Sep 16, 2008
    447
    0
    0
    Hoe en wanneer temp je?

Een innestelingsdip is het niet, want dat is maar 1 dag en dan schiet ie weer omhoog ;)

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He Warhoofd ik heb wel enigsinds verstand van tempen en dit werkt iig niet zoals jij het nu doet. Je moet hele cyclussen tempen en niet maar een paar dagen want daar kun je geen conclusies uittrekken. Omdat je temp nog omlaag gaat zou ik zeggen dat je je ei nog niet hebt gehad. Hij kon misschien afgelopen woensdag wel groot zijn maar misschien dat die nog aan het groeien was. Dus ik zou iig klussen. En stoppen met tempen want dat heeft totaal geen zin, tenzij je daar nu mee begint en volgende ronde weer mee verder gaat. Alleen deze ronde kun je niets met je tempen helaas.

xxx Joyce

6. warhoofd

warhoofd Bekend lid

Jan 30, 2006
    673
    0
    0
    maar hoe kan dan dat mijn ovutest wo posi was, do weer nega je ei moet toch binnen 48 uur springen?

Bedankt voor jullie hulp

Dreamer ik temp elke morgen rond 06.30 uur

7. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

Sep 16, 2008
    447
    0
    0
    Voordat je uit bed gaat? Ik temp al sinds 2003 dus kan die kaartjes wel dromen, maar de jouwes geeft geen ei aan, maar ja je mist een heleboel natuurlijk.

Temp je rectaal? Of in je mond?

En ja je ovutest positief dan zou je zeggen dat hij moet springen, maar ook dat is geen garantie ;)

8. warhoofd

warhoofd Bekend lid

Jan 30, 2006
    673
    0
    0
    voor ik opsta en rectaal....

7 okt zag de gyn met echo dat eitje en vocht, dan is ei toch al gesprongen? of zou die temp van duphaston komen die ik tot 6 okt heb geslikt?

9. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    daar heb ik geen idee van warhoofd. Maar ik zou iig nog even wachten met testen en verder er maar niet te veel mee bezig zijn deze ronde met je temp want je kunt er geen touw aan vastknopen nu. Ik vind het een beetje vreemd dat je iets hebt gekregen hebt om je ongi op te wekken terwijl je zwanger wilt worden en toch een duidelijk ei had. Ik zou er iig maar vanuit gaan dat je gewoon ongi wordt ik bedoel dat middel zal nog wel doorwerken ik heb er verder geen idee van. Succes warhoofd ik hoop dat je volgende ronde meer duidelijkheid hebt.

xxx joyce

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
  11. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    tempen nu heeft idd geen zin, je hebt geen inzicht van hoe ie voor ei was..

moeilijk meis, ff afwachten denk ik..

12. warhoofd

warhoofd Bekend lid

Jan 30, 2006
    673
    0
    0
    lieverds allemaal,

Vanmorgen ongi geworden.....weer heel duidelijk met beide benen op de wereld gezet dat mijn laatste fase te kort is en begin fase te lang (beginfase:27 dg eindfase 5 dg)

Bedankt voor alles!

x

13. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    jeetje meis, das echt shit... knuf! Gaan ze hier nog wat mee doen?

14. warhoofd

warhoofd Bekend lid

Jan 30, 2006
    673
    0
    0
    wo echo, als alles goed is clomid.....

15. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh balen meid.. kan het zo zijn dat deze korte lf door de duphaston komt?? daar is t wel voor toch???

anyhoe.. K*T.. en veel succes met clomid komende ronde...knuffie

16. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Fijn dat je aan de clomid mag, ik ga voor je duimen dat t snel werkt en je snel zwanger mag worden!

17. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

Sep 16, 2008
    447
    0
    0
    Vandaar dat je temp dus niks deed Warhoofd, denk niet dat je luteale fase te kort is, maar eerder doordat het door de duphaston komt die forceert toch een ongi. Dikke knuf

18. warhoofd

warhoofd Bekend lid

Jan 30, 2006
    673
    0
    0
    ja klopt, maar bij mijn vorige cyclussen (gezien met echo's) heb ik een korte laatste fase, waardoor ik nu 4 mk's heb gehad omdat het vruchtje teweinig innesteltijd heeft zeg maar en mijn voorfase te lang is....

morgen een echo en dan meteen aan clomid?!?! nieuw beleid dag 2 zei de assistent!?!?

x

19. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

Sep 16, 2008
    447
    0
    0
    En dat beslist de assistente???????? Vraag progesteron aan dr T of pregnylspuiten om je luteale fase te verlengen

20. warhoofd

warhoofd Bekend lid

Jan 30, 2006
    673
    0
    0
    morgen half 4 moet ik er wezen bij tuinhof, ik overleg wel ff, onze 2de is ook met clomid gekomen....dus hoor morgen wel...maar toen begon ik op dg 5 met clomid.....

Share This Page