Afgelopen vrijdag heb ik een zeer gunstige uitslag gekregen van de huisarts inzake bloedonderzoek. Ik heb voor de zekerheid laten onderzoeken waar is sta, gezien mijn leeftijd. Ze hebben het FSH, LH en weet ik niet wat allemaal op mijn verzoek laten checken. Ik heb geen zin om tijd te verliezen of om valse hoop te hebben. De dokter gaf aan dat het er allemaal heel goed uitzag. Als een jonge vrouw en de menopauze was volgens hem nog heel ver weg. Super toch?! Dus we gaan weer volle moed verder. Mocht het binnen een half jaar spontaan niet raak zijn dan kan ik terug naar HA. Ben heel blij hierover. Zijn nog meer dames rond mijn leeftijd die dit hun waardes in het bloed hebben laten checken voor zekerheid? Liefs Assie
Super meid! Fijn voor jullie. Vorige cyclus (1e ronde) was het toch al gelijk raak, maar een vroege mk? Ik hoop dat het snel goed raak mag zijn! Mirre
Dank je meiden voor jullie reactie. @ Mirre: inderdaad, het was de eerste ronde meteen raak. Had 3 dagen voor NOD getest maar op NOD dag nogmaals getest maar streepje werd lichter ipv donkerder. Tweetal dagen later werd ik zeer ONGI. Helaas... Daarna had ik zoiets van ik wil weten waar ik sta qua vruchtbaarheid. Jij ook heel veel succes meid! Liefs Assie
Assie Fijn toch dat je nu duidelijkheid daarover hebt dat geeft ook gelijk iets meer rust. Succes (en geluk) tja kunnen we nu wel eens hard gebruiken! We doen ons best Liefs Mirre
Super dat je nu wat duidelijkheid hebt, het zegt nog niets natuurlijk, maar toch is het een kleine vorm van zekerheid. Ik kan mij voorstellen dat je dit gedaan hebt. Zelf ben ik nog iets jonger, maar we hebben maandag de zwemmers ook weg gebracht voor onderzoek. De ha gaf aan dat dat makkelijk te testen is en dat ze later wel verder wilde kijken. Hopen dat het gister en vandaag geviert wordt emt een super klus die gelijk vruchten af mag werpen
Assie, wat fijn meis dat de uitslag goed was. Hopelijk geeft dat zoveel rust dat het deze ronde meteen raak is. succes met klussen...hehe Liefs, Daan
Hi Daan, Op de eerste plaats, bedankt voor je reactie. Ik zie (aan je banner) dat het voor jou ook spannend wordt. Ik ga heel hard voor je duimen! Liefs Assie