Ik kijk dan waarschijnlijk toch anders naar zo’n filmpje, voel de paniek van die amazone als haar paard straten oversteekt met verkeer, wetende wat voor desastreuze gevolgen een aanrijding paard-auto kan hebben. En dat Walter denkt vrij, nee dat gaat er bij mij niet in. Kan er echt de humor niet in terug vinden.
Ik snap je standpunt. Als dit mijn paard was zou ik doodsangsten uitstaan en die motorrijder ontzettend dankbaar zijn! Omdat het uiteindelijk goed afloopt is het een "grappig" filmpje.
Zelfs met goede afloop zie ik niet wat er grappig aan is. Geweldig dat het goed afloopt? Zeker. Grappig? Nee.
Als het mis had gegaan, had deze natuurlijk niet in dit topic gestaan. Je ziet juist dat automobilisten er heel goed op reageren door langzaam te rijden of zelfs stil te staan. En ook mooi om te zien dat een motorrijder direct te hulp schiet. Niets mis mee!
Goh ik heb zo vaak wat rottigs meegemaakt waar ik achteraf de lol wel van in kan zien. Als je zo zwaarmoedig in het leven staat is er geen lol aan te beleven.
Als ik ergens de lol niet van inzie, wil nog niet meteen zeggen dat ik zwaarmoedig in het leven sta. Ieder zn gevoel voor humor