Ik zou jullie nog ff laten weten hoe het allemaal is afgelopen. Ik heb vanmorgen een echo gehad en ze kon niks zien!!!!! Pff dacht ff dat ik gek werd! Ze zei dat ik echt net 4 wkn zwanger was en dat ze daarom niks kon zien. Terwijl mijn laatste menstruatie in augustus is geweest, en dan zou ik nu 9wkn zijn, maar dit kon ook te maken hebben met mijn lange cyclus en mijn eisprong later is geweest. Ze zag wel dat mijn baarmoeder aan het veranderen was en dat ik zwanger ben maar ze kon niks zien van een vruchtje of iets dergelijks, dit was bij een uitwendige echo. Omdat ik niet zo lang geleden genezen ben van vaginisme durfde ik nog geen inwendige echo toe te laten. Heb nu een nieuwe afspraak gemaakt, hoop dat ze dan meer zien..ze zei ook dat het normaal is dat je bij 4wkn nog niks kunt zien. Terwijl als ik google en bij afbeeldingen kijk van 4wkn echo, dan zie ik we degelijk wat Moet ik mij nu zorgen maken???????????
Nee hoor! Niet zoveel googlen jij! Haha Maar klopt hoor dat ze niks zien en zeker bij uitwendige echo.. Ik had met 7 weken een echo en daar zag je ook bijna niks... Er is toen een inwendige echo gemaakt en daarop zag je t wel Geen zorgen maken en lekker genieten can t wondertje in je! En natuurlijk nog gefeliciteeeeerd!
Hahaha erg he, ik moet echt stoppen met googlen Ik ga proberen lekker te genieten en niet teveel nadenken (word wel heel moeilijk)
Het is wel lastig maar na verloop van tijd weet je er makkelijker mee Om te gaan Je bent iig zwanget dat is het belangrijkste toch T komt echt allemaal wel goed hoor Ik heb trouwens ook een wat naar achter liggende baarmoeder.. Waardoor ze t ook minder kon zien.. Miss bin jou ook t geval en anders gewoon ff afwachten
Ik denk ook dat ze het met een uitwendige echo nauwlijks kunnen zien. Ik dacht 8 weken te zijn en zagen niks uitwendig. Toen inwendige echo, teruggezet naar 6 weken en toen zag ze wel kloppend hartje. Probeer er gewoon van te genieten want zwanger ben je zeer zeker naar al die positieve testen! Gefeliciteerd!!
Heb zo'n spijt dat ik toch niet heb geprobeerd om inwendig te laten kijken, want ik had echt heel erg gehoopt wat te kunnen zien. Klinkt heel raar misschien dat ik het niet durf maar kan het gewoon niet uitleggen, terwijl ik wel gewoon normaal gemeenschap kan hebben. Het idee dat er een vreemde iets naar binnen brengt brengt mij echt rillingen...
Hey Ik typ even mijn verhaaltje neer misschien heb je er wat aan (qua positief denken) De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 7 juli. Ik ging uit van een cyclus van 31 dagen wat zou betekenen dat mijn NOD 7 augustus was. Ik had ovulatiepijn en heb een positieve ovutest gehad op 21 juli (een smiley, dus kon niet missen) goed gesekst toen, en op 7 augustus geen bloed (die avond ook gesekst). Op 8 augustus kreeg ik toch weer ovulatie pijn, wat vreemd dacht ik nog, mijn ei is toch al geweest? Maar de dagen erna geen bloed...ik testen: allemaal omo-wit. Wat raar! Op 17 augustus (!) testte ik voor het eerst heel licht positief en de dagen daarna steeds donkerder. Ook een cb-digital gedaan op 20 augustus en deze gaf aan 1-2 weken! Ik was al bang dat het niet goed zat. Eerste dag laatste menstruatie 7 juli en op 20 augustus 1-2 weken (is dus 3-4 weken)zwanger???? Enfin, echo's gehad en daar kwam uit dat ik nog heel pril zwanger was. Afgelopen dinsdag een termijn echo gehad waaruit bleek dat ik 10 weken en 4 dagen zwanger was. Alles ziet er prima uit, hartje gezien en gehoord, armpjes en beentjes,navelstreng, veel vruchtwater...en de frummel sprong zelfs op en neer Het zou dus betekenen dat 29 juli de eerste dag van mijn laatste menstruatie was (in theoriie en uitgaande van een cyclus van 28 dagen) en dat de bevruchting twee weken later op 12 augustus zou hebben plaatsgevonden. Blijkbaar heb ik of geen eisprong gehad op 21 juli en pas een hele late rond 8 augustus, of ik had wel een eisprong maar geen menstruatie en daarna weer een eisprong (ofzoiets ) Tja, hoe dat verder dan nog kan, ik heb geen idee, want wij hebben gesekst op 7 augustus en daarna zeker 1 week niet!!! Late bevruchting en innesteling wordt er gezegd door de vk. Ik noem het zelf maar een wondertje
Jou verhaal geeft mij hoop Ik heb over 4wkn weer een echo en hoop dan ook een hartje te zien en te horen kloppen...