Innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JBM85, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb waarschijnlijk sinds een paar dagen weer een innestelingbloeding gehad. Precies zo'n 5-7 dagen na eisprong ongeveer. Maar dit heb ik al 2 keer gehad en telkens komt mijn menstruatie er achter aan! Ik hoop zo dat het nu wel goed gaat! Het is al eerder goed gegaan want bij mijn zoontje bleef het ook bij die innestelingsbloeding! Dus ik ga weer duimen en weer een spannende week tegemoet! Pff wou het ff kwijt, ik vind die week altijd zo spannend voor nod.

2. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hoelang en hoeveel was die bloeding bij jou?

Succes op t wachtbankje!

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nu 3 daagjes, en dan roze of oud bruin verlies en zo weinig dat ik bij wijs van spreken de hele dag 1 inlegkruisje nodig zo hebben. Het stelt echt niks voor.

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Nou ik had dat dus ook! 3 a 4 dagen, paar druppels per dag! Is dat dan echt een innestelings bloeding? :)
    Ooh ik hoop zo dat t hier ook raak is, had net ook n topic geopend met mn vage klachtjes :p

5. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij mij is het 2 x zeker een innestelingsbloeding geweest. Waarvan mijn zoontje het bewijs is. En 1 keer een VMK. MOet zeggen dat ik wel last van mijn buik heb maar dat komt denk door de obstipatie! Verder onwijs veel trek ik allerlij lekkere dingen maarja of dat er mee te maken heeft... Ga even je topic opzoeken.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik duim voor je!! :)

7. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Ytest, jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Super!

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Lief! thnx :D

9. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hihi oké, nou ben heeel benieuwd. Mn duimen draaien voor ons allebei ;)
    Enne ytest, jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

10. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Hoi dames,
    Ik heb net bij het afvegen wat roze/gele slijm gehad met wat rood bloed erin. Als het goed is vrijdag mijn ei gehad. Weet het niet zeker want mijn temp doe raar. Gisteren voor de zekerheid nog een ovu test gedaan en die was negatief. Ik heb dit nog nooit gehad. Herkennen jullie dit?
    Vorige week dinsdag hsg gehad, maar heb al sinds vrijdag geen afscheiding meer. Sinds dinsdagavond af en toe wat steekjes in mijn lies. Maar zou dit al zo snel kunnen?

11. me83

me83 Niet meer actief

ik heb geen idee meid.. elk lichaam is anders.. ik had standaard na me eisprong 2dagen lang oud bloed verlies.. niet veel maar toch.. kan soms ook door je eitje komen dacht ik..

Deel Deze Pagina