ik heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad en veel bloedverlies gehad de llopen. aatste dagen. ik heb sinds maandag middag geen krampen meer en die dag heb ik ook het laatste grote verloren, daarna nog wat bloedverlies. nu nog een beetje. Maar ik ben wel misselijk, hoofdpijn, beetje ziek gevoel. Nu zal het waarschijnlijk vooral door het vele bloedverlies ook komen, maar kan het ook zijn dat je erg last heb van de snelle daling van je hormonen? heeft iemand hier ervaring mee of hebben jullie hier ook zoveel last van of last van gehad. ik heb de gyn. nog niet ingelicht van mijn miskraam. Dat wil ik morgen doen. ik was er nog niet aan toe en ik wilde even wachten hoe het bloeden ging af
Hey Hansje, Ik was zo 'numb' dat ik het eigenlijk niet meer zo goed weet....volgens mij viel het wel mee bij mij...
Je schrijft dat je veel bloedverlies hebt gehad. Ik heb tweemaal ook (te)veel bloed verloren met als gevolg ijzertekort. Hierdoor was ik erg moe, duizelig en had ik hoofdpijn. Misschien aan gyn vragen om hb te testen of froradixpillen kopen?