10 mei positieve ovulatie test wanneer testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammav2, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammav2

mammav2 Niet meer actief

hallo,

Ik hdop 10 mei een positieve ovulate test. Een duidelijke smiley. Die avond geklust en dag erna weer.
    Mijn cyclus is nogal verschillend. Gemiddeld 35 dagen. Wanneer kan ik nou testen? Op de ene site zeggen ze 10 dagen na eisprong en op de andere 14 dagen.
    Volgens app op telefoon is mijn nod 29 mei, maar volgens mij klopt dat niet helemaal, want dat is niet 14 dagen na eisprong.
    groetjes marleen.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

14 dagen na eisprong, dat is voor jou 24 mei. Lengte van je cyclus is in dit geval niet belangrijk, gemiddeld worden de meeste 14 dagen na eisprong ongesteld en dan kun je testen. 1e dagen na ei kan (soms) ook, maar de kans dat je negatief test en toch zwanger bent is aanwezig.
    Succes!

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Je moet best niet kijken naar je eisprong, maar uitgaan van je langste cyclus en dat bijtellen bij je laatste menstruatie. Het kan namelijk zijn dat je LF geen 14 dagen is. Dus ga daar niet van uit.

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Bij mij is lf 16/17 dagen ipv 14.
    Ik zou 14 dagen aanhouden als je t niet weet
    Maar houd er rekening mee dat als je op dag 14 negatief test, de kans er is dat je binnen 4 dagen misschien nog wel ongesteld word

5. Misolle

Misolle Actief lid

26 feb 2014
    127
    52
    28
    Vrouw
    Hoi, ik kwam er door ovulatietesten achter dat ik een korte luteale fase van ongeveer 10 dagen had en testte op 10 dpo heeeeeel licht positief. De opbouw van hcg is bij iedere vrouw en iedere zwangerschap anders en 10 dpo is erg vroeg, dus de kans op een negatieve test is dan wel erg groot. Ik zou proberen te wachten tot 14 dagen na je eisprong.

Deel Deze Pagina