hallo dames ik en mijn mannetje hebben gisteren geklust , maar naar het geklus verloor ik ineens wat bloed? als het goed is moet ik vandaag mijn eisprong hebben heeft iemand van jullie dit wel is gehad rond jullie eisprong? Liefs maria
Ik had dat van de week ook. De bloeding is niet gaan doorzetten. Dus misschien is het gekomen door het klussen en anders is het mijn eisprong geweest! Dus misschien bij jou ook wel.
Ha, Wij hadden het pas ook en dat was rond mijn eisprong,misschien bij jullie ook dan,hoop voor je dat het niet doorzet
haii dames bij mij is het ook niet doorgezet , maar ik schrok er wel even van ik kon het met een toiletpapiertje weghalen en het hielt eigelijk direckt op , maar ik heb even rond gesnuffelt op internet en dan lees je echt gekke dingen vandaar mijn vraag of jullie dit ook wel is hebben , ik heb dit nog nooit eerder gehad vandaar ik heb ook maar even mijn huisarts gebelt.. en die zei tegen me dat ik me geen zorgen hoefde temaken alleen als ik dit vaker had of als ik tussentijdse bloedingen kreeg dit kon dus idd temaken hebben met een eisprong verder heb ik ook sinds gistere buikpijn en wat doorzichtig slijmverlies dus ik denk dat het idd door mijn eisprong kwam maar wel raar dat ik dit nu heb en niet bij die andere keren? Liefs Maria