Hallo Meiden, Ik weet het dit is het zoveelste topic ik over een eventuele wel of niet zwanger zijn hihi. Maar wil het toch even van me afschrijven. Ik heb 13 september mijn spiraaltje laten verwijderen. Ben 22 september netjes ongi geworden. Dus had berekend een cyclus van 31 dagen te hebben dan zou ik dus zondag ongesteld moeten worden. Heb rond mijn eisprong flink geklust en heb daarna van allerlei steekjes en pijntjes gevoeld.( ik weet dat aan misschien onbewust ahum bewust toch teveel mee bezig geweest ) heb dus voor mijn NOD getest helaas negatief. Maar inmiddels zijn we een paar dagen verder, en ik heb lichtroze afscheiding en heel veel witte vloed. Maar niks wijst op mijn ongi?? Heeft iemand een idee wat dit nou weer zou kunnen betekenen? Misschien te vroeg getest? Of gewoon mijn hele cylcus op de kop door verwijderen spiraaltje? Hoop dat iemand me kan helpen. Groetjes Annet
ik heb geen idee, maar als ik de verhalen van andere dames lees, zou veel witte vloed kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap. Je kan altijd een extra testje doen Spannend! Zal voor je duimen!
Ik herken je wens en hoop op een zwangerschap. Ik maakte mezelf en m'n vriend wijs dat ik zwanger zou zijn: 'normaal nooit zo'n buikpijn', maar volgens mij was ik er teveel mee bezig en wilde ik het gewoon graag, terwijl er geen sprake van was! Succes met ronde twee! Mijn derde ronde was raak! Ik hoop het voor je!