ik heb sinds een week of 2 als ik me uitrek of gewoon die spieren bij mijn bekken span het ik enorme steken kan de niet van staan het is presies te hoogte van mijn bekken iets lager en dan wat naar binnen ik voel erg sterk dat het mijn eierstokkken zijn maar ik weet niet of het een teken is van zwangerschap of niet want kan pas volgende week testen nog vergeten ik heb daarbij ook nog enorm pijnlijke borsten
oe irritant zeg, het zijn altijd van die vage symptomen he. Weet van mezelf dat het ook gerust op een aankomende menstruatie kan wijzen. Wij hebben een 2e kindje nu even in de wacht staan maar ja, eigelijk net pas besloten en heb mn ei al gehad. Zul je net zien, ik voel nu vanalles en (zie mn banner) heb ook een nogal onregelmatige cyclus dus weet even niet hoe of wat. Ik test nog niet want ondanks dat we besloten hebben nog even te wachten, zou het nu ook welkom zijn. Ik heb al dagen last van mn borsten, met vlagen misselijk en hoofdpijn. Maarrrr ik steek nog even mn kop in het zand en wacht af wanneer had jij je eisprong en hoelang is je cyclus?
Ik herken een beetje je klachten. Ik had het een ruime week geleden (ruime week voor mijn nod). Alleen niet zo hevig dat ik niet kan staan en ook niet zo lang. Maar een paar dagen en maar een paar dagen gevoelige tepels, daarna verdween het het weer vanzelf. Je zou je nod kunnen afwachten en dan kunnen testen. Ben je al lang gestopt met de pil? En al lang bezig met de kinderwens? En heb je een regelmatige cyclus? *vervelend die symptomen*
Ik herken je klachten deels. Ik heb ook al een tijdje last van steken (bij mij is het een soort zijsteek), maar niet zo erg dat ik er niet van kan staan. Ook heb ik een spierpijn-gevoel bij mn schaamstreek. En onwijs zere borsten (terwijl ik 'normaal' zere tepels heb, heb ik nu dus zere borsten). Maar goed, ik heb gisteren getest (omdat ik er van overtuigd was dat mijn ei eerder is geweest dan mn banner aangeeft) maar negatief. Bij mij dus waarschijnlijk geen zwangerschap. Ik hoop bij jou natuurlijk wel! Succes nog even met wachten!
heey naja ik ben net een maand terug gestopt omdat ik dacht dat ik zwanger was maar was niet zo was onge geworden en toen hebben we besloten dat ik niet verder ga met de pil omdat we eigelijk al lang een kind willen maar eerst wouden wachten maarjah nu ik toch gestopt ben en mijn cycles en eisprong weet ik niet ik heb zo iets niet te veel bij na denken ( wat toch stiekum gebeurd ) maar raak is raak maar deze klachten heb ik nog nooit eerder gehad ben wel paar keer eerder gestopt met de pil van wege andere redenen maar de pijn is nu zo erg dat mijn tepel je hoeft het maar aan te raken en het doe al veel pijn het is echt pijn wat ik nog nooit heb gehad moet nog tot iets meer dan een week wachten voor ik ongesteld word
ik heb een ovulatsie laten bereken van deze maand en dat was van Oktober 21, 2011 tot Oktober 25, en toen is er wel geklust maar sinds gister heb ik af en toe zo ineens rond mijn navel steken erg rare steken
hoi desie ik hoop voor jouw dat je zwanger bent hoor.maar he tlijken meer ontpillings verschijnselen. maar misschien is het bij jouw wel gelijk raak dat kan natuurlijk ook.je moet gewoon afwachten.
ik hoop dat het gelijk raak is ik moet nu nog wachten tot ik kan testen maar het duurt me te lang ik hou niks bij omdat ik zo iets heb van ik zie van zelf wel of ik zwanger raak of niet maar stiekum krijg ik toch kriebbels voor hoop in mijn omgeving worden er al veel zwanger
He hallo, Ik herken je klachten.. Heb de afgelopen weken vaak steken en krampen gehad. Omdat dit erg lang aanhield, ben ik afgelopen vrijdag bij de huisarts geweest. Volgens hem konden het twee dingen zijn: Omdat ik nog niet lang gestopt ben met de pil, kan dit een symptoom van ontpillen zijn. Het lichaam moet nu zelf aan de slag en het zou dan kunnen dat alles een beetje overstuur is. Hierdoor zijn ipv één eicel, meerdere eicellen vrijgekomen. De pijn komt dus door een meervoudige eisprong. Of het is een bbz. De kans is erg klein en qua berekening zou het geen zwangerschap kunnen zijn. (klachten begonnen halverwege de cyclus.) Inmiddels ben ik ongesteld geworden, wel erg heftig vergeleken met de vorige keren, en de klachten zijn over... Misschien komt het dus van je eisprong...
dat zou ook kunnen daarom wil ik me niet te erg druk maken maar stiekum doe k het toch maar omdat ik dit nooit eerder heb gehad ook bij de vorige pilstop ( andere redenen ) heb ik nergens geen last van gehad