Goedemorgen allemaal, Even een klein vraagje ik heb sinds vorige week last van gespanne, harde borsten ze zijn zo gespannen dat ik op verschillende plekken hele harde schrijven voel. mijn tepels zijn wel gevoelig maar doen geen zeer. meerdere malen per dag voel ik een kleine tinteling vanaf me tepel wat dieper me borst in trekt.... Dit is een gek gevoel maar niet pijnlijk... Ook heb ik meerdere malen per dag steken in me borsten. Als ik me bh sávonds uit doe dan voelt het als of er iemand van binnen in aan me tepel trekt het is een heel gek gevoel en pijnlijk gevoel. Als me borsten na 5 minuten gewent zijn aan het ( vrije hangen na een dag in gevangenis hahaha ) dan blijven ze zo pijnlijk... Ik kon er vanacht niet op liggen. Ik heb zit wel vaker gehad toen ik aan de pil was en de pil een maand doorslikte... wegens vakantie bijvoorbeeld Ook had ik dit wel eens een dag voor me menstruatie maar dan niet zo heftig en lang. Dit is al dag 7 dat het aanhoud. Zaterdag heb ik me moeten omkleden Het was zulk lekker weer dat we in het zonnetje zaten... Ik had een streppless shirtje aan met daarover heen een jasje.... Ik heb me na een uur om moeten kleden omdat met lopen me borsten zo zeer deden in die streppless bh dat ik zo constant vast hield hhahahaha. ( Heb nog al een grote cup voor een heel klein meisje... ) 1.58m en de maat is 70E. Dus als ik wandel en een streppless bh aan heb kan het nog wel eens bewegen daar Ik ben ondanks het goede klussen in de vruchtbare dagen denk ik niet zwanger... Want ik heb best veel wit korrelige afscheiding... Heeft iemand dit ook gehad toen hij stopte met de pil? en heeft iemand advies? ik ben in staat op vanacht met een bh aan te gaan slapen :x. Groetjes Jess
Ik heb al vanaf dat ik gestopt ben met de pil, pijnlijke/gevoelige borsten! (okt 2011 gestopt) en nog maar 1 cyclus gehad. Loop nu bij de gyn om menstruatie op te wekken! Kan te maken hebben dat bepaalde hormonen te hoog zijn! Tenminste dat vertelde mijn gyn! Zijn jou cyclussen regelmatig?
Heel herkenbaar! Ik heb het in de vierde ronde ook een keer gehad maar niet zo erg als nu. Ik herken de pijnen die je beschrijft. Als ik mn bh af heb en ik moet iets van de grond rapen ga ik door de grond. Het kan te maken hebben met het hormoon progesteron. Dit neemt toe als de eisprong eraan komt of net is geweest. Na een dag of 7 na de isprong moet de pijn en gevoeligheid afnemen. Als dit niet afneemt kun je zwanger zijn. Want hcg hormoon kan ook pijnlijke borsten veroorzaken. Maargoed alleen aan je borsten te voelen kun je niet bepalen of je zwanger bent, maar deze informatie vond ik op internet. Hopelijk heb je er iets aan. En nog mooier.. Hopelijk ben je zwanger
Hoi Zwangerwens, Ja tot nu toe heb ik een vrij regelmatigde cyclus gehad... Kerst vorig jaar gestopt met de pil en nu 2 menstuaties gehad.. de eerste was na 32 dagen en de voige na 31 dagen. Zit nu in ronde 3 en moet vrijdag zit ik op dag 31 dus moet ik ongesteld worden. Volgens mijn kan je dat wel regelmatig noemen toch? ook al verschilt het 1 dag. Groetjes Jes
Hoiii, Ja het is echt pijnlijk.. Dit wordt dag 7 dus het zou na vandaag dan minder moeten worden? Voor me eisprong had ik het volgens mijn niet het is echt erna gekomen.. of me eisprong is/was 5 dagen later dan normaal. Ja ik hoop het ook! haha wie weet... Deze week in me NOD dag dus spannend... Probeer er niet echt bij stil te staan maar dat is heel moeilijk met dit kwaaltje want bij alles wat ik doe de heledag door ook met me gewone BH aan inmiddels voel ik de pijn. met lopen, tegen me buro aan op me werk de heledag. met ademen soms. Heb ook het idee soms beetje eng op me maag te zijn maar denk dat dat tussen me oren zit . want je gaat overal wat aan linken.. Maar om die borsten van me kan ik niet omheeb Groetjes