bavalling ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjanniee, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    #1 sjanniee, 15 aug 2012
    Laatst bewerkt: 15 aug 2012
    Hallo dames

Ik ben eind deze week 37 weken zwanger. Het wordt steeds zwaarder, net zoals voor veel dames hier.
    Ik heb al sinds week 17 ontzettende pijn in mijn bekken, waardoor ik dus snachts niet tot nauwelijks slaap, verga van de pijn tijdens het lopen enz. Daarnaast kan ik zowiezo al bijna niet meer lopen, want ik hoef maar 3 stappen te zetten of ik verga gelijk van de buikpijn. Ook dit is al sinds enige weken, maar lijkt met de dag erger te worden.
    Kleine ligt met haar voetjes in mijn maag, waardoor ik dus ook dagelijks pijn in de maag heb, en maagzuur. Maar ach, al die pijnklachten, we weten waar we het voor doen :D
    Toch heb ik een vraag voor jullie, en hoop dat er iemand is die wil antwoorden.
    Mijn darmen zijn heel erg aan het rommelen de laatste dagen, ik heb al 2 weken lang last van erge voorweeen en harde buiken, en regelmatig voel ik een soort druk van onder wat een kleine 2 seconde aanhoudt. Gister heb ik de hele dag met menstruatiepijn gelopen, en ben ik wel 4x in 2 uur tijd naar de wc geweeest voor de grote boodschap. Normaal kon ik bijna helemaal niet meer naar de wc. Omdat ik zoveel klachten ontwikkel wil de gyn mij inleiden bij 38+
    Maar die rommelende darmen, harde buiken, en al weken voorweeen, kan dat ook duiden op het begin van de bevalling ?? Zover ik weet heb ik de slijmprop in elk geval nog niet verloren. Dit wordt ons eerste kindje, dus ik ben nog totaal leek op gebied van bevallen :cool:

Vraag 2 :
    Morgen wordt de badkamer hier geverf met schimmelwerende spul. Mag je als zwangere gewoon in die verflucht blijven zitten ??
    Als ik alles tegen elkaar openzet ( ramen en deuren ) kan ik dan morgennacht gewoon in huis slapen ??

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Het kán het begin van de bevalling zijn, maar hoeft niet. Je lichaam is zich in ieder geval wel aan het voorbereiden. Echt een kwestie van afwachten dus, helaas...

Je kan gerust thuis slapen hoor, goed luchten! Je slaapt immers niet in de badkamer ;)

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hoi

Dank je voor je snelle antwoordt :D
    Nee precies, ik slaap niet in de badkamer, maar het probleem is dat de badkamer geen raam heeft die open kan. Onze badkamer zit in de gang. Het enigste wat ik in de gang kan openzetten is de voordeur.
    Ook zit onze slaapkamer in dezelfde gang. Dus ik was bang dat de lucht van die verfzooi dan in de slaapkamer gaat hangen, en het misschien niet goed is dat ik daar de hele nacht lig.

Hoop echt dat onze kleine uit zichzelf geboren gaat worden, want ik zie best op tegen het inleiden. Heb jij ervaring met inleiden, en wat kan ik er van verwachten ??
    Sorry voor al mijn vragen

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik loop net zoals jou TS. Weet ook niet wat ik moet voelen. Volgens mijn Vk is mn lichaam zich aan het voorbereiden :)

We wachten af, maar wat jij beschrijft heb ik ook, tis voor mij ook mn eerste. Spannend he ?

5. Maia

Maia Niet meer actief

het zal inderdaad je lichaam zijn die zich voorbereid, en ja, het kan een voorteken zijn maar als je pech hebt loop je hiermee door tot na 40 weken.

6. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop ook al weken met voorweeen.
    Elke keer denk ik van...........ja en nu zet het door maar helaas nep.

Ben al 3 dagen aan de schijt geweest en ik blijf erg winderig.
    Ook nu dacht ik van yes nu zet het door.
    Me lichaam is leeg haha:D

Maar ook nu zit ik weer achter de pc met krampen.
    Ook ik kan pech hebben dat ik gewoon tot 42 weken loop.

7. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik loop al vanaf 33.4 weken met voorbereidend werk... dus helaas wil het niks zeggen!!! Zelf hiervoor in het ziekenhuis gelegen omdat het toen nog te vroeg was maar blijf overal last van houden en het zet niet door... ben nu 39 weken!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Kan het begin zijn maar aangezien je pas 37 weken bent denk ik het niet.. (meesten komen tussen 40-41 weken) Kan ook komen doordat je kindje zich nog wat verder omlaag wroet.

9. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie antwoorden.

Helaas willen al die voortekenen niet veel zeggen dus.
    Hoop echt dat de kleine uit zichzelf wil komen, aangezien ik erg opzie tegen de inleiding.
    Daarnaast begint het mentaal en fysiek erg zwaar te worden.
    Heeft er iemand ervaring met inleiden, en wat kan ik ervan verwachtten ??

Deel Deze Pagina