Beetje in de war ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wendyhuitink, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Hey dames !!
    Dankjullie wel voor jullie berichtjes .. Ik ben net terug uit het ziekenhuis en de echo was goed kindje is boven het gemiddelde dus heel netjes ..moet word toch 38 weken de vrouwelijke gynecoloog wilde me toch echt eerder helpen maar nader overleg is het gebleven in 38 weken .. Ik heb wel om een datum gevraagd en die ook gekregen zondag 2 september is de dag de dag waarop ik 38 weken zwanger ben

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.527
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ben momenteel 38+4 zwanger en ben het ook helemaal beu.Ik kan al wekenlang geen schoenen dragen omdat mijn voeten enorm zijn gezwollen.Zelfs mijn slippers op de breedste stand beginnen nu te knellen.In en om huis loop ik alleen nog maar op blote voeten.
    Mijn benen zitten onder de spataders en ook heb ik nu flinke gevoelige spataders in mijn liezen.
    Ik heb al weet ik het hoe lang harde buiken.
    's nachts moet ik er zeker 6x uit om te plassen.
    Ik kan geen 100 meter lopen zonder een harde buik te krijgen.
    Heb ook nog 2 kinderen van 6 en 8 jaar die hun aandacht willen maar ondanks dit alles zou ik er echt niet over denken om me hiervoor te laten inleiden.
    Wat al eerder werd gezegd het is gewoon een kwestie van het nu allemaal maar uitzingen en accepteren en die baby komt dan echt wel.

Succes allemaal.

Deel Deze Pagina