Beetje in de war.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Beebylove, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Goede middag.
    Ik ben in november bevallen van mn zoontje, eerste tijd geen anti conceptie gebruikt omdat ik eerst een normale cyclus wilde en mn man rind januari voor 4 maanden weg moest.
    Nu was ik in maand 2 van de nuvaring. Huisarts zei als ik m vanaf mm ongi in deed gelijk beschermd was dus daar zijn we van uit gegaan.
    Nu leek ik me zwanger te voelen, maar had er verder geen aandacht aan gegeven.
    Nu bloed ik al 10 dagen. Ik heb gister iets wat lijkt op een verschrompeld vruchtzakje verloren. Het was ongeveer 3 cm lang. Als ik het uit elkaar trok leek het ook een zakje en er zat ook een gaatje in.
    Ik heb geen buikpijn ofzo gehad wat ik me kan herinneren. Wel eergisteravond misselijk en hoofdpijn. Nu af en toe wat buikpijn alsof ik ongi ben.
    Wel stinkt t bloed heel erg al ziet het er niet oud uit ofzo. Ik verlies nog steeds bloed met kleine stukjes erin. De hoeveelheid bloed blijft wel steeds gelijk al alle 10 de dagen.
    Zowel huisarts als gyn willen t gewoon even aankijken.
    Ik voel me er niet fijn bij. Ik had na mn zwangerschap bijna gelijk een bm slijmvlies ontsteking en ben daar nu ook bang voor. Zeker omdat het zo stinkt.
    En ik heb zo'n spijt dat ik het dingetje heb weg gegooid.
    We waren op vakantie en hadden nog 1,5 uur voor we t huisje uit moesten dus hey hing ook allemaal zo raar. Heb het wel aan mn man laten zien en die denkt ook gewoon aan een miskraam.
    Ik ga maandag sowieso naar de huisarts, want ik wil geen nuvaring meer als ik daar doorheen gewoon zwanger word.
    Het is al zwaar genoeg met 1 kindje van 8,5 maand (die is bewust gemaakt hoor) en een acute dubbele nekhernia sinds eind juni. Slik zware medicijnen ervoor dus het kindje had sowieso niet goed geweest of juist hierdoor. En nog foto van mn nek gehad. Dus ergens maar goed ook dat het weg is, maar het voelt allemaal zo raar.
    Ik weet niks 100% zeker, maar t kan bijna niet anders dan dat zijn. Zit met allemaal vragen. Hoe lang dan enzo. En waarom eerst 9 dagen bloeden en dan pas verliezen? Is alles eruit? Heeft het lang erin gezeten omdat t zo verschrompeld was?

Is er iemand die iets van mijn verhaal herkent?

2. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    herken het verhaal niet maar wil je toch sterkte wensen en hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik denk niet dat het een mk s geweest aangezien je geen posi test hebt gehad.
    Ik denk dat het nog te maken heeft met je bevalling.
    Wat grotere "dingen" verliezen tijdens menstruatie kan, ik had dat vrijwel iedere maand en was niet zwanger.

4. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik heb ook helemaal niet getest verder.
    En na 8,5 maand na bevalling? Hmmm ik weet het niet. Het was niet zomaar een stolsel of iets.
    Ben wel benieuwd of andere meiden zo iets gelijks kennen.

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dacht dat je getest had..
    Was even in de war met een andere beebylove :)

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dan zou ik nu een testje doen. Als je zwanger was en je hebt het verloren dan moet er nog hcg in je lichaam zitten!

Als je je al zwanger voelde kan het goed zijn. Sterkte!

7. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Manlief wil niet dat ik een test ga doen. Die is bang dat als ik DAB werkelijk een streep zie alsnog in stort. En eigenlijk kan het gewoon niet anders. Ik denk zomaar dat je zoiets wel moet herkennen. Anders is er ook iets niet goed als er zo iets raars uit me komt.
    Maar heb besloten maandag toch de huisarts er nog over te bellen. Vooral omdat de geur zo weeig is en ik meer buikpijn begin te krijgen zoals toen na de bevalling net die slijmvlies onsteking.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    simpel een test anders zal je altijd eraan blijven demken of je nu wel of niet zwangervwas ... test geeft uitsluitsel

9. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja ga denk ik maandag stiekem ff test halen.

10. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Net test gedaan en hij was heel licht positief. Zo licht dat foto ervan maken niet gaat. Had t dus eerder moeten doen, want vermoedelijk loop ik er al ff mee. Maandag toch even huisarts bellen.

Deel Deze Pagina