Hoe lang kan het duren voor een MK op gang komt Ik wacht al vanaf 8-7 op een MK ( missed abortion ) Afgelopen week elke ochtend licht bloedverlies gehad...wat aan het eind van de ochtend op hield Lang niet genoeg bloedverlies voor een MK Ik begin er haast aan te twijfelen of die echo's niet toch te vroeg waren Ik zou nu 10 weken zwanger moeten zijn
Jeetje meid, wat naar om zo te moeten wachten. Ik zou morgen bellen met het ziekenhuis/verloskundige. Dit duurt echt al heel lang. Ik denk niet dat er hoop is, maar ze kunnen vast nog eens kijken en je medicijnen geven om het op gang te helpen. Veel sterkte in deze tijd!
Dat is lang inderdaad! Maar het kan wel voorkomen. Ik mocht het van mijn vk aankijken, maar ik wilde er liever niet mee rond blijven lopen. Voelde me zo in de maling genomen door mijn lijf en ik wilde gewoon meteen door! Uiteindelijk mocht ik de maandag erna voor nog een echo naar de gyn en deze gaf me cytotec pillen. Ik was van plan om ze nog in te nemen op dinsdagmiddag, maar was niet meer nodig. Alsof er een mentale knop om ging. Als jij je er niet meer fijn bij voelt, vraag dan hulp. Volgens mij maken ze sowieso nog een controle echo voordat je iets in gaat brengen hoor en anders gewoon om vragen. Succes.. het is een rot situatie!