Hallo Dames, Ik ben momenteel een beetje verdrietig en kan het niet goed ergens kwijt.. Ik ben 16 okt met de pil gestopt vanwege de hormonen, en omdat ik een 'slecht' uitstrijkje had, heb ik gisteren ook een biopt gehad (stukje bmm op kweek) en kreeg tegelijk een inwendige echo. Hier was heel dik bm slijmvlies op te zien waarom de gyno zei, of je word heel erg ongi of je bent mss pril zwanger kan dat? Dus ik zeg ja dat kan maar dan zou het echt een toevals treffer geweest zijn (ik was na mijn ontrekkingsbloeding de 16e okt ongi geworden en dat duurde 6 cd en op 7 cd had ik al een posi ovu (smiley) maar dat was ook de 1e dag van testen dus mss had ik hem de 6 cd al... ik heb toen met mijn vl 'geklust' zonder condoom op cd 11...na gisteren heb ik vanmorgen een zeer gevoelige test gedaan van z&k en daar zat een tuurstreep op, eigenlijk wat de gyn ook verwacht had Ik ben van mijn dochter na 3 ronde's gericht klussen zwanger geraakt dit zou echt een toevalstreffer zijn... Nou goed waar ik na dit lange verhaal dus echt mee zit.. Mij vl is er niet blij mee indien deze mss prille zw doorzet hij vind het te snel en hij wil dit niet... heeft dus ook over abortus eventueel etc bah ik ben hier een tegenstander van zeker als het met liefde ontstaan is.. (uitzonderingen uiteraard daargelaten!) Maar goed...ik heb condooms op mijn nachtkasje liggen! en hij pakt ze niet en vraagt mij ook niet of ik nog posi ovu's had we zijn er zeker samen zelf bij, maar ook hij heeft de fout gemaakt om zonder te vrijen...en nu dit pffffff ik had het niet verwachten voor mij zou dit ukje welkom zijn zeer welkom zelfs omdat dat biopt natuurlijk ook niet voor niks is afgenomen, en ik een diepe wens heb voor een 2e en laatste ukje... Dus...ja wat nu? Ik wacht het maar af en voel me erg schuldig naar alle meiden die zo graag mama willen worden en niet kunnen/mogen etc en ik? ik raak mss supersnel zwanger maar ja....pfff ik weet het even niet meer...(vl vraagt of ik het allemaal wel goed heb in mijn hoofd, we hebben NET een kind en financieel bla bla naja de hele hatseflats dus )
Ik begrijp je gevoel, maar zou het niet kunnen dat hij zich zorgen maakt over jou? Over een eventuele foute uitslag van biopt? Of mss moet hij even wennen? Ik hoop voor jou dat het allemaal goed komt en dat hij bijdraait( mocht je echt zwanger zijn).
Hmm. Je zit nu op cd 14 na je onttrekkingsbloeding (16 oktober en het is nu de 30e) en je hebt dus 3 dagen geleden onbeschermde sex gehad. Dan is het volgens mij redelijk onmogelijk om van die keer zwanger te zijn. Maar goed, mogelijk is het van eerder. Ik hoop dat je er samen met je vriend uit komt. En er zijn er inderdaad 2 die sex hebben, en 2 die voor maatregelen kunnen zorgen. Dus misschien is dit wel een eyeopener voor je vriend.
Wat een vervelende situatie. Maar aangezien jij ovu testen gebruik neem ik aan dat jullie bewuste bezig waren? Hopelijk draait hij snel bij. Trouwens bijzonder dat de gyn wel een biopt heeft afgenomen ondanks de mogelijke zwangerschap. Mij werd dit sterk afgeraden i.v.m. mogelijkhied van het veroorzaken van een miskraam. Daarom is bij mij besloten het 2e biopt pas een half jaar na de bevalling te doen (1e biopt had een afwijkende waarde) Duim voor je. Op een goede afloop. Zowel met uitslag als vl.
Dank jullie wel, ik snap er zelf ook niks van allemaal, ik had wel een posi ovu he terwijl ik eigenlijk nog ongi was... Nee het kon geen kwaad zei de gyno en nu ben ik na jou berichtje wel ff bang....maar mss dan ook maar beter ik krijg 12 nov de uitslag van gisteren. Hopelijk heeft de zwangerschapstest dan gewoon gereageerd op mijn eisprong, dacht dit ergens te lezen. Maar goed ik ben net zoveel wijzer als jullie...ik wacht rustig af bedankt voor jullie berichtjes houd jullie zeker op de hoogte
en nogmaals is het raak dan neem ik mijn verantwoordelijkheid zoiezo...of dit nu mijn relatie gaat kosten of niet...kan het gewoon niet weghalen dan
Als je een dipstick hebt gedaan van z&k die gevoelige testen dan zou ik maar niet meteen van dat streepje uitgaan! Ik kreeg daar iedere ronde lichte streepjes op terwijl ik niet zwanger was!
Mijn ervaring is dat het wel kan hoor.. Had normaal gesproken eisprong op dag 17 of 18. Toendertijd eenmalig onveilig gevreeën op dag 9 en hopsa: zwanger! Bleek mn eisprong gewoon opeens ruim een week eerder te zijn geweest die maand.. Het enige wat je inderdaad kan doen is afwachten. En als het zo blijkt te zijn goed praten! PS hoop dat de uitslagen van de nieuwe onderzoeken goed zullen uitvallen!