Ik ben een beetje in de war over mijn cyclus en vraag me af of jullie dit weten: 3 januari heb ik een vroege miskraam gehad. 27 dagen later (wat zo'n beetje mijn normale cycluslengte is, 27 of 28 dagen) kreeg ik bruinverlies wat 3 dagen aanhield ipv de normale 1 dag. Meteen daarna kreeg ik normaal bloedverlies (het liep dus in elkaar over) alleen misschien iets minder dan anders maar wel langer dan anders; 5 dagen. Nu vraag ik me af; moet ik mijn cyclus nu tellen vanaf die eerste dag bruinverlies of vanaf eerste dag bloedverlies? In het eerste geval zou ik nu 3 dagen overtijd zijn, in het tweede geval ben ik morgen overtijd. Er is nog geen enkel teken dat ik ongesteld zou worden maar ik heb wel allerlei andere klachten; pijnlijke borsten (maar dat heb ik eigenlijk al vanaf iets voor de miskraam), misselijk, weinig eetlust, erg moe, vaak hoofdpijn. Maar het gekste is dat ik ineens enorm depri ben, veel moet huilen om niets en dat mijn libido nog minder dan 0 is. Ik sla zowat op slot als mijn Lief me aanraakt en kan het niet opbrengen met hem te vrijen, wat ik totaal niet ken van mijzelf. Ik hou zielsveel van hem dus daar ligt het niet aan. Maar mijn lijf werkt ook niet mee, ik sla ook letterlijk op slot. Ik herken dit wel van bij mijn jongste zoon alleen toen kwam dat pas na een maand of 3 (en bleef tot het moment dat hij geboren was, toen was dat nare gevoel ook in één keer weg). Wat denken jullie hiervan? Testen vind ik nu nog te vroeg maar ga ik zeker doen als ik woensdag nog niet ongesteld zou zijn.
Geen ovu testen gedaan dus? In prince zou je 14 dagen na je eisprong kunnen testen maar als je niet weet wanneer die was... Ik zou niet kunnen wachten als ik jou was ben benieuwd, hoop het voor je!!!
Nee die heb ik niet gedaan, heel bewust. Bij onze tweede zoon heb ik dat wel gedaan maar ik werd helemaal gek van mijzelf, van de druk die ik mezelf (en mijn Lief) daarmee oplegde. Dus ik weet het niet zeker maar normaal is mijn cyclus heel erg regelmatig, dus ook mijn eisprong. Nu hebben we deze maand maar 2 keer 'geklust' maar wel zo'n beetje rond mijn eisprong. Het kán dus wel maar kan het me niet echt voorstellen. Maar ik weet dus niet of ik mijn vorige menstruatie nou vanaf het bruin of vanaf het bloed moet tellen..