Ik vind die eerste 12 weken erg spannend ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda1975, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Ik weet sinds afgelopen week dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Niet verwacht dat het al zo snel zou lukken, maar we zijn dolgelukkig.
    Ik ben schildklierkankerpatient en ben nu na 3 jaar stabiel. Onze wens voor een 2e hebben we dus lang voor ons uit moeten schuiven (we hebben al een zoontje van 3,5 jaar).

Nu merk ik dus dat ik die eerste belangrijke 12 weken spannender (en enger) vind dan bij mijn 1e zwangerschap (nu 4jr geleden). Denk dat dat komt omdat we op onze 2e langer hebben moeten wachten (vanwege de onzekerheid met mijn gezondheid). Dat ik na 3 maanden al zwanger zou raken had ik totaal niet verwacht namelijk.

Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar ik merk dat het me tóch bezig houdt. Is dat begrijpelijk? Ik zal worden begeleid door een gyn, ben nu ruim 4wk zwanger en ik denk dat ik over een klein maandje voor 't eerst bij de gyn terecht zal kunnen. Spannend ...

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wow gefeliciteerd!!!!

het is je gegund . maar ik kan me helemaal voorstellen dat het toch een beetje spannend is. misschien omdat je er door de dingen die gebeurd zijn met je gezondheid je er wel meer naartoe geleefd hebt? in ieder geval ik hoop dat je een hele leuke en fijne zwangerschap hebt, en probeer er wel een beetje van te genieten he en je niet te laten overmannen door je emoties ivm de spanning

Deel Deze Pagina