Wie ook navellijn?

Discussion in 'Prematuur' started by moonlight159, Apr 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn zoontje is nu 14 weken oud. Hij heeft bij zijn geboorte (4 weken te vroeg) een hele slechte start gehad. Hij heeft toen een navellijn gehad als infuus. Dit heeft hij zo'n 2 weken gehad.
    Nu ontdekte ik eergisteren dat hij een heel rood naveltje heeft. Dit is niet van de buitenkant te zien, maar wel als ik de huid iets van elkaar aftrek. Ik weet niet of dit met de navellijn te maken heeft, maar is dit normaal?

2. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Geen idee... Onze jongens hebben ook een navellijn gehad de eerste dagen. Maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo goed naar hun naveltje gekeken. Tot nu toe nooit iets opvallends gezien.
    Als je het niet vertrouwt moet je misschien even contact opnemen met je kinderarts of huisarts.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mijn zoontje heeft een week of 3 een navellijn gehad, maar een rood naveltje is mij niet opgevallen. Misschien is het vuil en dus een beetje ontstoken geraakt. (door badjes met olie enzo?)
    Even naar laten kijken, dan weet je het zeker of het goed is.
    Eerlijk gezegd heb ik zijn naveltje nooit echt open gemaakt dus ik weet ook niet hoe het eruit ziet...

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Roderick heeft ook een navellijn gehad, elf weken te vroeg geboren,
    maar hij heeft er een navelbreuk aan overgehouden dus dat is anders als bij jouw zoontje.
    ik hoop dat iemand je het antwoord kan geven
    groetjes

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik heb n.a.v. jouw vraag vandaag even in zijn naveltje gekeken, maar het is niet rood. Dus ik denk dat je er beter even naar kan laten kijken.

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Bedankt voor jullie reacties, ik zal morgen de huisarts even bellen of het normaal is!

Share This Page