"beetje jaloers" terecht of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door missblueeye, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Daar zou ik ook niet vrolijk van worden! Dan hadden ze beter iets voor jullie beide georganiseerd, zeker omdat je ook geen babyshower hebt gehad.

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    wat naar lijkt me dat, zou ik ook niet leuk vinden hoor!! :x
    zeker tegen mijn vriend zeggen dat ik hier zeer verdrietig van ben!! en inderdaad jij zet het kind op de wereld!!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat raar....:( Ik zou dat ook zeker niet kunnen waarderen, een familiefeestje voor mannen en vrouwen van 1 familie onder het mom van een babyshower.... En de persoon waar de baby op dat moment in woont :D mag niet komen, bizar, ik zou echt pissed zijn :x

4. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Hm, ik zou het ook niet kunnen waarderen en me echt wel gekrenkt voelen. Dus, ja ik snap jouw gevoelens.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    oehh dat zou ik persoonlijk ook echt niet leuk vinden zeg!!! Denk maar zo het geen waar het ook om draaide zit lekker bij jou in de buik en dat is het belangrijkste!! Zou er dus niet teveel heisa over maken nu (hoe moeilijk ook!!) en later eventueel nog een keer bespreekbaar maken met je schoonfam. Hoe is de band verder tussen jullie?

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik zou t ook niet leuk hebben gevonden. Ik snap jouw gevoel helemaal.. En ik denk dat ik t de familie wel had laten weten hoe ik me eronder zou voelen.. Hoe is je band verder met je schoonfamilie?\

7. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ik zou ook echt jaloers zijn. En eigenlijk zou ik tegen de schoonfam nog wel iets zeggen van" oh hartstikke leuk bedacht! Had ook wel zoiets gewild maar mijn fam/vrienden hebben er niet aan gedacht" even een steek onderwater :D

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hmm ik zou niet eens jaloers zijn maar ontzettend kwaad zijn!En niet eens om het feit dat ze een babyhower hebben gehouden maar tegen je liegen wat ze zouden doen! Jij gaat er vanuit dat hij bij de Rai is en dan krijg je achteraf te horen dat dit helemaal niet zo is. Overigens zou ik het ook niet leuk vinden als ze een babyshower geven waar iedereen bij is behalve jij. Ik zou er iets van zeggen en als ik degene was die zou bevallen zou ik juist in deze situatie de schoonfamilie het veel later laten weten en mogen pas veel later op bezoek komen wanneer ik zin ervoor zou hebben ;)

Maar echt bizar joh. Snap niet dat ze hierover moeten liegen hadden ze gewoon eerlijk kunnen zeggen vind ik :)

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wat stiekem zeg bah

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

NIet leuk nee...maar is het opzet?
    Weet zijn familie dat jij van 'jouw' kant (familie/vriendinnen) geen babyshower krijgt?
    Misschien denken ze wel dat jij dat ook hebt gehad of nog gaat krijgen en wilde ze juist speciaal iets voor de aanstaande papa doen.

Wat opzich heel lief en leuk is. Voor hem.
    Maar niet voor jou...

Wat was de intentie erachter dat jij er niet bij was? Ik zou dat als eerste willen weten, want dan weet je waar je precies gekwetst of boos over kan zijn.

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het eigenlijk gewoon gemeen. Dan hadden ipv een papashower een shower voor jullie allebei kunnen doen. Of jou in ieder geval erbij betrekke . Want blijkbaar was de hele familie welkom behalve jij...
    Bij mijn babyshower zat mijn man in het complot en kwam later ook gewoon erbij.

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Niet leuk voor jou.
    En dan kunnen ze het een papa babyshower noemen,als de familie weet dat jij er geen hebt gehda hadden ze jou er bets bij kunnnen betrekken en jullie samen hiermee verrassen,voorla omdat er meerdere vrouwelijke familie leden bij waren.
    Hoe is jou contact normaal met de familie?

13. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik zou hier behoorlijk pissig over zijn.
    ik zou hier zeker je schoonfamilie over aanspreken!!
    die hadden een goeie aan mij gehad!!!

14. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ik zou het absoluut niet leuk vinden!
    Niet alleen omdat ik me gekwetst en buitengesloten zou voelen, maar ook omdat ze er blijkbaar over liegen tegen jou. Ze hadden je er op zn minst bij kunnen betrekken.

Ik vind dat je er geen ruzie om hoeft te krijgen, maar dat je zeker wel mag zeggen dat je het niet zo leuk vond. En hij hoort dat te begrijpen als je het goed uitlegt. Je hebt nu wel genoeg aan je kop, daar hoeft dit niet ook nog eens bij toch ? :)

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou er ook behoorlijk verdrietig van zijn geweest. Ze hadden het op zijn minst aan je kunnen vertellen en je vragen of je het niet heel erg zou vinden als ze er een 'papading' van zouden maken. Denk dat het voor jou op die manier een stuk beter te accepteren zou zijn geweest.

16. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

een babyshower? Dan ben jij en de baby toch net het middelpunt van de belangstelling? Of is het jouw vriend die de baby al die maanden in zijn buik draagt? Nee hoor, je hebt alle redenen om pissed te zijn. Dit is beneden alle niveau. Ze konden op zijn minst eerlijk geweest zijn.

17. dekilene

dekilene Niet meer actief

Oefff belachelijk.
    De hele schoonfamilie is er, maar niet de moeder die het kindje draagt??

18. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ohhh dat had ik zo niet tof gevonden! Mijn man trouwens ook niet, die heeft een hekel aan feestjes waarbij hij het middelpunt van de belangstelling is. Dat heb ik wel gemerkt toen er mensen ruzie gingen maken over het organiseren van een vrijgezellenfeest voor hem. Niemand die daarbij aan mij gedacht heeft of georganiseerd heeft, dus ik snap je gevoel wel.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat een rare gang van zaken zeg! Ik zou ook flink teleurgesteld zijn. Hoe is normaal je contact met de schoonfamilie?

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.665
    1.426
    113
    Ik zou me er niet eens zo druk om maken zodra het eerste nouja wat raar gevoel gezakt was. Waarschijnlijk gaan hun er vanuit dat jouw familie wat voor jou regelt of al heeft geregeld en wilden zij gewoon hun zoon/broer nog even extra in het zonnetje zetten. Persoonlijk zou ik allang blij zijn een feestje met schoonfamilie mis te zijn gelopen :D, maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal.

Deel Deze Pagina