"beetje jaloers" terecht of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door missblueeye, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

2. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Leuke schoonfamilie..:x

Wat zegt je vriend ervan.?

3. springxsummer

Sommige mensen krijgen de ander graag jaloers.. prima toch maar ga niet stoken in gezinnen bleghhh mijn ex had ook zo'n familie nou trek me bek lekker open wat ze zeggen als ik er niet ben moeten zij weten maar laat me dr niet 8tr komen want ik sta echt me mannetje wel

Sorry meis, zal me klep nu houden ik kalk alles vol haha

4. missblueeye

missblueeye Actief lid

3 jan 2009
    118
    0
    0
    ik heb ook zoo de neiging om wat bij die foto s te zetten,iedere x als ik er naar kijk kwetst het me meer,vooral met die opmerkingen eronder,van heerlijk gegeten met de hele familie ,was een top dag, etc en dat dan met zn 16 en! t is dat het zn familie is en misschien een beetje respect moet hebben,maar eigenlijk ben ik er al helemaal klaar mee!

5. springxsummer

Echt. . Ik had t er gewoon onder gezet..echt..

6. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik zou echt wel een opmerking eronder zetten hoor.. zijn ze nou helemaal ??

HEEL logisch dat jij jaloers/gekwetst/kwaad bent..
    een BABYshower organiseren zonder de baby? de moeder?

een babyshower is om de moeder te verwennen, even een lekker verwendagje te geven in al die maanden.. vooral de laatste loodjes zijn erg zwaar..

een papashower is ook heel leuk.. maar dit is geen papashower.. dit is gewoon een feestje met alle familie erbij.. en dat moeder en baby er niet bij zijn is gewoon echt heeeeel erg laag..

ik zou ze de eerste 2 weken niet uitnodigen op kraam visite..
    het gaat ze toch niet om jou en de baby, maar om papa

7. senta

senta Niet meer actief

Ik denk er dus ook zo over mijn man las het net en die zei al hier had je best op mogen reageren.

Ik zou niet weten hoe ik had gereageerd maar denk met 1 opmerking dat iedereen die foto had verwijderd uit schaamte, maar ik zou ook eerlijk gezegd niemand van die familie aan mijn bed willen kort na de geboorte nodige ze hem toch uit alleen. Doen ze nu tenslotte ook.

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Wat zei je man ervan?

9. missblueeye

missblueeye Actief lid

3 jan 2009
    118
    0
    0
    Volgens hem was hetmook deels hem een hart onder de riem steken door bepaalde gebeurtenissen hier, oad het verhuizen maar mijn woonplaats waar ie liever niet is vanwege een slechte jeugd en het opnieuw beginnen qua werk, ook heb ik in het begin van onze relatie aangegeven in de toekomst weer die kant op te gaan met hem en m'n andere zoontje,maar weet dat ik me er niet thuis ga voelen en vind dat ik het niet kan maken m'n zoontje z'n biologische vader af te nemen waar ik Co. Ouderschap mee heb. Na wat er gebeurt is hoef ik al helemaal die kant niet meer op!

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hem een hart onder de riem steken? Natuurlijk. Volgens mij is dit puur stoken. Wat gek dat jouw man dat ook niet ziet. Ga je nog wat tegen je schoonfamilie zeggen?

11. missblueeye

missblueeye Actief lid

3 jan 2009
    118
    0
    0
    Ik heb het tegen m'n schoonmoeder gezegd en die reageerde met dat het voor haar zoon ook wel Es' fijn is om in het middelpunt te staan,omdat ie dat zo verdient, z'n zus heb ik een app gestuurd (ze had dit georganiseerd) maar krijg ik geen reactie van. En z'n biologische vader uit indonesië had onder de foto s gezet mis ik iets? Waar ik hem stuurde wat miste u? Of de baby al geboren en waar sta jij op de foto,waarop ik stuurde i
    Dat vroeg ik me ook af ik was gewoon niet uitgenodigd,hij vond het maar raar, ook is het berichtje van mis ik iets? Van fb verwijderd door haar

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ze hebben het dus dondersgoed in de gaten. Lekker op afstand houden die hele familie. Wat een akelig stelletje.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Bah wat een rotzakken, sorry hoor :x

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Wat een aparte mensen. En jou ook helemaal niet berichten over het feestje, en ook nog eens jou negeren op facebook, wat raar. Je weet nu wat je aan ze hebt. Lekker afstand houden en straks fijn genieten van je kleine, ze zullen zichzelf nog wel tegenkomen.

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Weet je waar ik meer mee had gezeten...wat als de bevalling door had gezet en je hem niet te pakken kreeg omdat hun het zo gezellig hadden?!

Ik zal ze terug pakken door als de kleine geboren is niks te laten horen, bellen ze zelf met o is de kleine al geboren?! Ohja! Jullie horen er ook nog bij was jullie vergeten!

Maar knap lullig dat ze dit zo hebben gedaan. En een babyshower voor mannen?! Ken ik eigenlijk niet!

16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nouja wat een rare mensen! Ik zou hun ook niet uitnodigen wanneer de baby geboren is. Dit is gewoon pesten en stoken.

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik vind het te maf voor woorden! Heb niet alles gelezen, maar wat vind je man ervan?
    Ik zou echt in staat zijn om een paar daagjes bij mijn moeder af te koelen.
    Sterkte, laat je niet zo behandelen meid.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik had van te voren gezegd in de kraamweek alleen familie te willen. Dan bel je hun na een week pas, tja ze vinden zelf jou en de baby geen familie.

19. missblueeye

missblueeye Actief lid

3 jan 2009
    118
    0
    0
    Kon ik maar bij m'n moeder afkoelen,die heb ik helaas niet meer,misschien dat het daarom wel extra steekt,

20. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wat een ontzettend naar gedrag!

Natuurlijk doet het extra pijn dan, he wat een rotsituatie. Sterkte meid!

Deel Deze Pagina