Misschien een domme vraag maar stel hem toch maar. Ik dacht altijd dat je van voorvocht niet zwanger kan raken. Waarom zou iemand anders voor het zingen de kerk uitgaan. Nu las ik hier ergens op het forum dat iemand zwanger was geworden van voorvocht? Kan iemand mij vertellen hoe dit zit? Thanks
hoihoi je kan wel degenlijk zwanger raken van voorvocht de kans is alleen wel een stuk kleiner maar is er wel in voorvocht zitten ookal zaadcellen vandaar groetjes
hihi...er zijn heel veel misverstanden hoor, over zwanger worden. Gewoon roepen en blijven roepen...misschien krijgen we ze oooooit uit de wereld! Elmo
Hoi Ik ben zwanger geworden van voorvocht we gingen altijd netjes voor het zingen de kerk uit maar ben toch zwanger het is meer als welkom hoor
Niet om het een of ander hoor...maar voor het zingen de kerk uit (hebben wij nog nooit toegepast) lijkt me zo'n troep...zie ik iets over het hoofd? of ben ik nou weer zo'n muts
Beetje een muts Elmo. Als je de 18+ films mag geloven is er toch niets lekkerders dan dat je man jou heerlijk onderknoeit? Hihi.
Oke..supermuts dus....ja kijk...daar ik hou dan weer niet zo van. Ben voor een hoop geintjes in hoor...maar das toch ook een troep dan? Had ik toch een beetje gelijk...voor een supermuts dan.
Ik klap even uit de biecht, maar als je vriend of man een spuiterd is, kan het inderdaad een flinke knoeiboel worden. Bovendien is het niet echt een veilige methode, je moet je hoogtepunt als man maar even verkeerd inschatten en hupsakee... of via voorvocht, zoals men al schreef hier, kan je ook zwanger raken.
haha inderdaad jah. maarre wij deden het ook twee jaar lang ik ben er nooit zwanger van geworden. nu zwanger omdat we er bewust voor zijn gegaan. Maar het klopt inderdaad dat je er zwanger van kan worden alleen is de kans wat kleiner.
Hoeft van mij ook niet zo nodig Elmo. Maar als ik heel eerlijk ben, vind ik het altijd een troepje. Ik bedoel, je loopt na afloop ook half leeg, dat vind ik ook zo vies. Sanne Wallis de Vries heeft daar een geweldig leuk stukje over. Dat het zo stinkt. En dat het nog erger stinkt als je niet na afloop even gaat plassen maar blijft liggen tot de volgende dag..... Maar goed, het gaat nu wel een beetje off topic ben ik bang.
Nou, de gevolgen van lang liggend (voor)vocht horen ook bij dit onderwerp toch? hihi Tja, ieder zijn ding inderdaad maar ben het helemaal met je eens Pendrag! Gauw plassen en lekker slapen
hahaha......meiden.....ik moet zo lachen om jullie... Lekker romantisch....meteen plassen en slapen...hier nog zo eentje..
De romantiek vindt vooraf plaats....daarna heerlijk slapen! Gelukkig zijn we allbei zo...anders krijg je dat weer
wij zijn precies hetzelfde hoor.. zijn we net "klaar" zegt mijn hubbie, moet je niet even naar de wc? andres wordt het bed zo vies... erg romantisch en liefdevol niet waar hihihih