Had net gepost en toen las ik je verhaal Bibu. Ik zal eens op die site gaan kijken. geen slecht idee om die dan te bestellen. Heb je ze dan ook snel in huis?
Hoi, Kreeg een bevestigingsmail dat het binnen 3 tot 7 dagen bezorgd zou worden, kan alle kanten op dus ! Hopelijk komen ze snel dan kan ik ze deze ronde nog gaan gebruiken.
Zeker wel, tot die tijd gebruik ik die testjes die ik heb, probeer het dan maar zo lang mogelijk op te houden en zodra er een streepje is gaan we er voor. Jij hebt als het goed is nog wel wat tijd voor je eitje komt, vervelend al dat wachte, eerst op je eitje dan op je NOD en het duurt allemaal veel te lang !
Tja, het blijft even slikken. Bij ons op het werk is nu een heuse babyboom. 5 collega's zijn 3 mnd zwanger en 2 al verder. En wij, wij zijn nog niet zwanger. Het lijkt mij trouwens ook wel erg fijn om " alleen" zwanger zijn na de babyboom.....
Hoi hoi, Hier nog geen digitale ovu tests gearriveerd. Ben nu dus begonnen met die andere maar vind ze heel ingewikkeld te beoordelen, ligt aan het feit dat ik niet aan die 4 uur niet plassen kom dus nu voor de zekerheid maar veel aan de klus. Hoe is het daar ? Bibu !
Hoi! Hier nog eentje die af en toe wat jaloerse opwellingen krijgt. Op de één of andere manier is het zo dat sinds wij "bezig" zijn, er nu al de 5e kennis/vriendin/collega zwanger is... In één maand! Denk inderdaad zelf ook dat het heel natuurlijk is... we hebben allemaal deze bijzondere wens en willen zelf ook zo graag zo'n wondertje! Onze tijd komt meiden, dat weet ik zeker! Knuffel
Het lijkt ook ineens wel dat iedereen in je omgeving zwanger is (en anderen met kinderwagens lopen) nu je er zelf zo mee bezig bent! Van te voren is me dat nooit zo opgevallen natuurlijk. Hoi Bibu: ik hoop dat je je testen gauw in handen krijgt. Ik heb zojuist toevallig de matcare (dezelfde als jij waar je 4 ur niet mag plassen) binnen gekregen, maar zit er sterk over na te denken straks bij een drogisterij die van clear blue te gaan kopen. Tenminste als ze daar verkrijgbaar zijn. Ik had trouwens niet van mezelf gedacht dat ik al zo snel aan die testen zou gaan beginnen. Omdat we pas in ronde 4 zitten. Groetjes!
Heel herkenbaar meid *knuffel*. Bij ons in de omgeving is (naar mijn gevoel) iedereen zwanger of net mama. Ik heb echt het gevoel alsof ik overal achteraan hobbel en voel me wel een beetje alleen op het "Ik ben net met de pil gestopt"-eilandje dus die steekjes van jaloezie snap ik ook heel goed! Ik hoop voor je dat het voor jou snel raak is zodat jij ook met een BIG smiley kan vertellen dat je zwanger bent! Heel veel liefs, Fem
wat lijkt het me dan heerlijk om m'n banner aan te passen en het nieuws aan mijn ouders te vertellen!
Jij ook Fem! En iedereen hier natuurlijk.... Hoop dat we snel bij de mama's zitten en lekker kunnen klessebessen over onze gezwollen enkels hahahahaah! Dikke knuffel!
Hier zijn de gezwollen enkels ook welkom hoor. Wij zijn in ronde 7 beland en nu begonnen met de ovu testen. Dan weten we in ieders geval dat we op de juiste dagen klussen.
Nou Chrisje, ik denk altijd maar zo: Nu zijn jullie allemaal zwanger, en straks ben ik de ENIGE die zwanger is, ik bedoel maar..... (wat erg dat ik dat denk he *bloos & schaam*), ik zie alleen op tegen de reacties: "Ohja, toen ik zo en zoveel weken was toen..." etc..... Nouja, we gaan ons straks allemaal aanmelden bij de november mama's ofzo....
Hahaha, lekker puh! Ik snap je voor de volle 100%. Inderdaad, wij gaan naar november met ons cluppie hier! Knuf
Juist! Allemaal HEEL veel klussen op het juiste moment, hahahahahaha. Wat erg zijn wij zeg nee hoor, ik ben allang blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt....
Hoi hoi, We kunnen als we nu zwanger zijn of worden naar de oktober mama`s toch ? Beetje positief blijven, hahaha.... Bibu !
Ik ben zelf van 11 oktober dus wie weet krijg ik dit jaar wel een heel mooi cadeautje. ZWIJMEL...ZWIJMEL....ZWIJMEL
Ohhhhh, ik hoop voor je mee meid. Ik ben zelf van 9 april, dat ga ik dus niet meer redden en volgend jaar vind ik te lang duren.... (Maarja, dat heb je nu eenmaal niet voor het zeggen he?)