Dus bovenstaande is het antwoord van de hoofdredactrice Ik vind het een heel raar antwoord naar de klant toe. Ik had het anders geformuleerd.. Ik ben zelf hoofdredactrice, zo mail ik naar collega's Maar ook het antwoord "verantwoordelijke collega"... De hoofdredactrice is uiteindelijk de verantwoordelijke persoon. Tenminste in mijn geval wel. (lokale omroep)
Helemaal mee eens. Lijkte me trouwens dat je als hoofdredactrice wel op de hoogte bent van de acties die in je blad staan. Ik vind het een makkelijk antwoord. Vermoed trouwens ook dat het hier bij blijft.
sorry sorry meiden had niet door dat hij geupt was. Dat was het antwoord van de hoofdredactrice ja. Was ook heel snel binnen en heb idd helaas niks meer gehoord. ga haar nog maar even mailen.
ik heb hem besteld en zojuist gekregen... ben er erg blij mee met maat 68 setje... erg leuk alleen het broekje past vast niet gelijk met het shirtje.. wel rose!!! heb een oranje tuitbeker.... haha goede zonnebrand (die is altijd zo duur) wasmiddel, etc had ik net op