Hoi, Slapen jullie kindjes met of zonder een nachtlampje en waarom? Jelte slaapt zonder maar ik vraag me af of hij soms zijn oriëntatie 's nachts een beetje kwijt is en daardoor wat jengelt.
Hier wel een nachtlampje. Van ikea. Is een oplaadbaar lampje (niet al te fel, het is meer een schijnsel) en deze gaat vanzelf uit.. Ze heeft het vooral nodig bij inslapen. Toen ze zo oud was als jouw zoon, had ze zo'n stekker nachtlampje
hahahaha, bij ons zoontje zijn er drie dingen aan. Zijn draailamp, zijn nachtlamp en zijn "gewone plafondlamp welke we kunnen dimmen. En hij slaapt er heerlijk bij, dus we laten het lekker zo Groetjes, vonneg
Hier altijd een nachtlampje en en we hebben zelf periodes gehad dat ze alleen maar sliep met het grote licht aan...
Nou, jelte slaapt eigenlijk normaal gezien ook goed maar de laatste week is hij zo'n 4 a 6 x per nacht aan het mopperen, is niet echt wakker, slaapt ook snel weer door na z'n speentje en weer terug op de rug leggen. Maar goed, je moet er dan toch wel voor uit je bed....en da's niet zo fijn. Fases, fases, fases.....pffff
Haha, nee dat dacht ik ook al niet nee! Jammer maar helaas. Ik weet ook wel dat het er blijkbaar gewoon bij hoort maar ja, ergens zou ik graag willen dat er een oplossing was! Het zal wel weer overgaan, net zoals alle fases weer voorbij gaan. Gelukkig ligt meneer er wel vroeg in en ik dus ook!
Hier al vanaf het begin een nachtlampje. Heel zacht oranje licht, met Jip en Janneke erop van Hema. Fijn ding.
Wij hebben eigenlijk nooit een nachtlampje aan gehad. Ze slaapt prima. En het is echt aardedonker. We hebben op haar kamer altijd de rolluiken naar beneden en de gordijnen dicht wanneer ze slaapt.
Louise heeft van opa en oma een nachtlampje gekregen. Omdat ik het nog niet nodig vond nooit gebruikt totdat ze weer slecht ging slapen (wat later een sprong bleek) heb ik geprobeerd of het aan het lampje lag. Dat was niet het geval maar omdat het nu weer een paar weken goed gaat met slapen durf ik hem er niet meer uit te halen hihihihi
youame heeft nooit een nachtlampje gehad nu nog niet bracht der altijd vanaf dat ze baby was in het donker naar bed ze begon altijd te huilen als het licht aan was en ik deed m uit als ik wegging
lars werd laatst een keer wakker en was toen helemaal overstuur. alles geprobeerd, bleek zijn lampje stuk te zijn. lampje vervangen en hij sliep weer lekker verder.
Ik heb er eerlijk gezegd nooit bij stil gestaan dat mijn zoon zich niet prettig zou voelen in het donker, dus heb nooit een nachtlampje aangeschaft. Voor zover ik weet weten babies niet beter dan dat ze in het donker vertoeven en worden kindjes pas later bang (gemaakt). Dus mocht het ooit nodig zijn, dan zet ik een nachtlampje aan, maar tot die tijd dus niet.
Hier wel een nachtlampje, ook die van Ikea die overdag gewoon weer uitgaat, zodra het lichter wordt. Maar ik heb het meer voor mezelf, dan zie ik tenminste nog iets als ik bij haar ga kijken. Maar goed, soms haal ik hem er uit, omdat ik het stopcontact voor wat anders nodig heb en vergeet hem dan weer een week ofzo er in te doen en dan slaapt ze net zo lekker.