Hallo dames. Ik ben Zethu (spreek uit als zeetuu) en ben 32 jaar. Mijn vriend is in mei peetoom geworden en toen had hij ook zoiets van ik wil binnenkort aan de kids beginnen. Hij vond het toen nogal vroeg om al gelijk te stoppen. Omdat ik toen net aan de laatste strip moest beginnen hebben we besloten om nog een lading te halen. Ik ben half november inmiddels gestopt met de pil. Vorige ronde was het al een beetje spannend, want ik wist niet hoelang het zou duren voor ik weer ongi zou worden. Ben altijd heel onregelmatig geweest. Helaas kreeg ik na 11 dagen overtijd te zijn voor een normale cyclus geweest mijn ongi. Ik kreeg van een vriendin (die momenteel richting de 31ste zwangerschapsweek gaat) de tip om ovulatietesten te halen. Dit heb ik gedaan, toen bleek ik rond oud op nieuw mijn piek te hebben. Uiteraard hebben we rond die dagen veel lopen te klussen. Nu is het wachten of het raak is of niet. Hoop van wel want mijn vriend zit met 3-ploegendiensten en dan is het erg lastig. Ik ben sinds afgelopen weekend hier op het forum aan het rondneuzen.