ten eerste wil ik ff zeggen dat ik jullie helemaal super vind je hoef maar ergens mee te zitten en je kunt hier je vraag stellen een dikke pluim voor jullie allemaa nu komt mijn vraag ik heb pijn onderin de buik denk zelf dat het banden zijn maar ik krijg ook een soort zijsteek als ik met de hond loop dan voelt het net of mijn buik heel zwaar is en steken aan de zijkant en het is net of mijn buik zakt verder naar beneden weet niet precies hoe ik het uimoet leggen maar mijn buik zit erg laag vind ik is dit normaal dat je buik zakt ? vorige keer bij de vk was mijn buik 25 cm dat is dan toch plus 4 dat is dan 29 weken ? maar ik was toen 27 weken ik hoop dat je er een beetje wijs uit kunt worden dank je wel alvast voor het antwoord
HOihoi, Wat je nu begint te voelen voelt inderdaad alsof het zakt, het is je bekkenbodem die nu door het gewicht van de baarmoeder en oiv hormonen in een hangmatje gaat hangen en niet meer strak alles omhoog houd. Als je steekjes voelt tijdens het wandelen dan kan dat zijn doordat je wat te stevig doorstapt. Doe het wat rustiger aan. HEt kan geen kwaad wat je voelt geen zorgen! Imke ps dank je wel voor je compliment!