hysterische vriend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angelique83, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    vandaag heb ik 2 testen gedaan 1 van kruidvat, hierop verscheen een heel vaag 2de streepje (niet te zien op de foto :( ) en een clear blue (digitaal) en die gaf aan niet zwanger terwijl als ik de test eruit haal zie je ook een vaag 2de streepje ...
    Nu is mijn ventje helemaal hysterisch :confused: en wil dat ik nog meer testen ga doen, maar volgens mij kan ik dan beter nog een paar dagen wachten..
    Kan hem toch moeilijk z'n zin geven en nog meer gaan testen ? :(
     
  2. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik zou nog even wachten, waarschijnlijk schiet je er nu niks mee op en wordt het alleen maar hysterischer!

    Succes
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nou ik zou gewoon even w8ten doe gewoon maandag maar weer een test!

    grtjes
     
  4. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    idd over een paar dagen weer testen
     
  5. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wachten meid! En morgen of overmorgen nog eens testen met ochtend urine en dan in ieder geval niet met de digitale want die test pas later positief.
     
  6. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    dank jullie voor jullie reacties, heb me ventje even mee laten lezen en hoop dat hij het nu ook een beetje snapt :)
    maar volgens mij als hij de kans krijg zou hij me nog op commando over een test laten piesen :confused:
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nooit een test open maken ! deze strepen tellen niet !
    ik zou morgenvroeg met ochtendurine testen
    Succes
     
  8. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    uuhhmm nou de clear blue moet je uit de houder halen vandaar dat we dat zagen (bij deze houder zitten 3 testen, kan hem er moeilijk in laten zitten dan :rolleyes:)
     
  9. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je mag bij de digitale test nooit uitgaan van de streepjes op de teststrip.
     
  10. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    klopt idd, de digi moet je nooit uitgaan van die streepjes...

    test gewoon over n paar daagjes :) na t weekend of zo
     
  11. Piet

    Piet Actief lid

    26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Idd, bij een digitale test mag je alleen op het kijkvenster afgaan en niet op de strip die je weer moet verwijderen.
    Dat staat niet voor niets op de gebruiksaanwijzing én op de site.

    Als ik jou was, zou ik maandag nog even opnieuw testen, met een apothekerstest oid.
     
  12. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik sluit me vollidig bij de rest aan. Wacht een paar dagen en probeer het dan opnieuw met een gewone test.

    Mijn man had het ook en die heb ik toen de verdubbeling van de hormonen uitgelegt en dat dat dus niet zo snel gaat.
    Toen was het over en helaas gaf de latere test niets meer aan.

    Ik hoop voor jullie dat de streep bij jou alleen maar donkerder is geworden.

    Veel sterkte met wachten en je mannetje,
    Krissa
     
  13. Ireen79

    Ireen79 Actief lid

    4 jun 2007
    109
    0
    0
    Ik sluit me bij bovenstaande aan. Wilde er nog even aan toevoegen dat ik meerdere verhalen heb gelezen dat die digitale test meer hormoon nodig heeft om positief uit te slaan...er is dus best een kans dat die Kruidvat test gelijk had! ;)
     
  14. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Helaas, van zaterdag op zondag heb ik krampen gekregen de hele nacht door en ben ik ongesteld geworden :evil: me ventje nu overstuur en kon gisteren alleen maar huilen. dus op naar de 2de ronde..
     
  15. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0

    Nou nou als je bij ronde 1 al hysterisch gaat huilen dan wordt dat nog wat als je er een jaar over doet.
    Gouden tip: test pas als je minstens 3 dagen overtijd bent.
     
  16. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    hihi nou ik was niet overstuur, me ventje was overstuur en moest huilen, ik had mezelf al voorgenomen dat het waarschijnlijk gewoon het ontpillen zou zijn en had op verzoek van hem getest
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ach jee. Hij moet zich echt schrap zetten hoor meis, het kan natuurlijk nog even duren.
     
  18. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    ja ik weet het maar weet niet hoe ik het hem uit moet leggen. Hij is er spontaan van de 1 op de andere dag over begonnen dat hij een kleine wou en of ik dus met de pil wou stoppen. Hij helemaal ik de wolken dat ik dat dus ook wou.
    Een beetje te veel zijn fantasie op hol laten gaan en verwacht dat het gelijk wel raak zou zijn.
    Hij wou dus ook vanochtend niet naar zijn werk, heb hem dus gewoon de deur uit gezet en naar zijn werk gestuurd heeft hij een beetje afleiding..
    Gaan gewoon vrolijk aan de volgende ronde beginnen, hij weet nu iig dat het tijd en geduld nodig heeft
     
  19. Ireen79

    Ireen79 Actief lid

    4 jun 2007
    109
    0
    0
    Jeetje meis, hij is wel heel erg enthousiast he ;)

    Ik zou hem maar vertellen dat hij er zich toch op moet instellen dat het langer kan gaan duren. Ongeveer 80% van de vrouwen wordt binnen een jaar zwanger. Dat betekent dus dat het misschien volgende maand raak kan zijn, maar dat het net zo goed nog een jaar kan duren. Je moet er toch niet aan denken dat hij elke maand zo verdrietig wordt als afgelopen weekend...

    Je zou natuurlijk wel samen kunnen kijken hoe je de kans op zwangerschap samen kunt vergroten...het helpt als hij ook van de alcohol af blijft! En als hij rookt: stoppen helpt ook enorm ;)
     
  20. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Moet er niet aan denken dat dit iedere maand zo moet gaan, heb hem al wel wat dingen hier op het forum laten lezen zodat hij het eigenlijk een beetje zou moeten snappen maar hij gewoon te enthousiast volgens mij :rolleyes:

    we roken allebei niet en daarnaast drinken we eigenlijk alleen maar een mixje op zaterdagavond en dat is dan meestal of een cassis ameretto of een jus pisang.
     

Deel Deze Pagina