Hoi meiden, Ik moet het ff van me afschrijven... Mijn vriend en ik zitten nu in de 4e maand om zwanger te worden, het lijkt wel een eeuwigheid!!! (Sorry voor de vrouwen die veel langer zwanger proberen te worden) Het liefst had ik gister al een positieve zwangerschapstest... Mijn cyclus is best netjes, maar mijn hele lichaam is een beetje van slag van de hormonen, veel acne wat ik heb gehad... 3 weken geleden voor het eerst bij een chineze arts geweest, kruidenthee meegekregen om mijn hormonen in balans te brengen en mijn eisprong eerder te laten komen dan dat ik meestal heb (dag 22-25....) En ja hoor, eisprong kwam eerder, cyclusdag 15 al een best donkere ovulatietest en op dag 18 een knaller, dat betekend dat ik nu rond 12 dpo zit en m'n nod over 2 dagen. Ik had er grote vertrouwen in dat het deze maand gelukt was... 2 dagen terug een negatieve CB Digi test zonder indicator... Vanmorgen met 2e urine een kv2v5 test gedaan, als ik heeeel goed kijk zie ik iets in de verte maar of het roze is??? Denk het niet... Wordt er zo moedeloos van! Ik weet niet wat ik wil zeggen met dit topic, misschien een beetje pep talk nodig... Hoop zo dat m'n menstruatie niet door zet en dat ik nog een positieve test heb deze maand... Hadden meer vrouwen dat? En negatieve kv op 12 dpo en toch zwanger? Bedankt voor het lezen alvast...
Ach meid, denk dat veel vrouwen het wel herkennen. Als je er eenmaal voor gaat wil je natuurlijk ook zo snel mogelijk zwanger zijn en is iedere maand er 1 teveel. Al dat wachten iedere keer is gewoon bloedje irritant. Ik heb er dus ook last van, het liefst had ik een deurtje in mijn buik zodat ik iedere dag even kon spieken wat er allemaal gebeurt van binnen. Negatief testen op 12 dpo is goed mogelijk hoor, wacht je NOD nog even af en doe dan nog een testje. Ik hoop op een mooi roze streepje voor je!
Inderdaad ik ken het gevoel. Ondertussen al 20 ronden bezig voor nummertje drie. Maar de beste tip is toch echt het een beetje los te laten. Elke maand is te lang dat begrijp ik ook. Maar 4 maanden is echt nog zo lang niet. Wacht je NOD even af en dan nog eens testen