bloedingen tijdens nemen pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door babsked, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babsked

babsked Lid

20 mrt 2009
    5
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    Ik zit hier wat met zorgen. Na 7 maanden minipil te nemen door borstvoeding neem ik nu terug zoals vroeger yasmin. De eerste strip geen probleem gewoon 3 weken pil en een week ongesteld. Nu nam ik de 6de pil van de tweede strip in en begon ik ineens bloed te verliezen. Dacht eerst dat dit waarschijnlijk niets was maar nu begin ik mij zorgen te maken. Is nu al 4 dagen dat ik bloed verlies. Net iets minder of het is zoals ik ongesteld ben. Is helderrood maar droogt snel op in bruin... sorry voor de omschrijving. Heb nu ook sinds vandaag last van pijn in onderbuik en zelfs een beetje in schede... Ik neem nu al 10 jaar die pil en heb nooit problemen gehad en zoals gezegd de eerste strip ook niet. Moet ik mij zorgen maken? Ben precies niet opt gemak... Iemand ervaring mee?

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    heel herkenbaar...

Heb.. als ik alles optel van de 4 weken wel 3 weken bloedingen ..varierend van 2 dagen tot een dag of 5...ook na gemeenschap bloed ik meestal.
    Heb het al jaren..maar leek steeds erger teworden.., maar ik verweet het aan de bevalling van mijn dochter..(vooral de bloeding na de sex)
    Nou ben ik gisteren naar de HA geweest, eigenlijk voor een uitstrijkje..maar omdat ik natuurlijk weer bloede ging dat dus niet maar dat terzijde..
    Zij rade mij de Mirena aan...bloedverlies zou verminderen met 80 procent..en sommige vrouwen hebben helemaal geen bloedingen meer...
    Wat lijkt me dat lekker...dat ik gewoon een keer weg kan zonder altijd met een maandverbandje in te hoeven lopen...want je weet immers maar nooit wanneer het weer los breekt..pffffff
    De HA kon niet echt aanduiden waardoor het kwam..er zijn gewoon vrouwen die dat hebben, ...pech voor ons dus..
    Het kan in ieder geval geen kwaad ofzo, en is niet ernstigs..wel gewoon lastig ..maarrrrrrrrr..een uitstrijkje laten maken om natuurlijk erge dingen uit te kunnen sluiten..zou ik zeker even doen..!

Sterkte meis..is niet leuk ! ;)

3. babsked

babsked Lid

20 mrt 2009
    5
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    is wel raar dat ik dat niet had met de minipil en ook niet in de eerste maand. Nu ist precies stilgevallen maar ja dat dacht ik gisteren ook...Is nu al bijna weer een week. De gyn had een uitstrijkje genomen in december toen ik weer op de gewone pil zou gaan overstappen en ik heb daar niets van gehoord en dat betekende dus dat er niets mis was... Had dan ook inwendig gecontroleerd en alles was goed...Nu zijn we natuurlijk wel al twee maand verder... ik weet echt niet wat he is... kvind het zo raar na al die jaren... ik heb uitgerekend en ik neem nu al 10 jaar die pil...

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wellicht dat je lijf toch een beetje veranderd is na de zwangerschap?

5. babsked

babsked Lid

20 mrt 2009
    5
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    zal dat waarschijnlijk zijn. Was nu een dag weg en nu ist er terug. Donker oud bloed. Heb dinsdag een afspraak. Kben benieuwd...

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    suc6 meid, ben benieuwd wat de HA te vertellen heeft!, laat je het weten?

7. babsked

babsked Lid

20 mrt 2009
    5
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    ik laat het zeker weten. Heb nu nog wat schrik voor wat anders ook... Was een pil vergeten een week geleden maar kon op zich geen kwaad. Ben nu nog enorm ziek geweest vrijdag nacht tot nu... De pil lag er uit... Dat zijn er dan twee... Ga hem ook vragen wat ik nu moet doen... Ik laat dinsdag iets weten in elk geval...

8. babsked

babsked Lid

20 mrt 2009
    5
    0
    0
    bediende
    wevelgem
    geen paniek dus...kan gebeuren.Kan zelf zijn dat ik ze nu de stopweek niet krijg mits ik ze al gehad heb. Ik had hem ook gezegd dat ik nu zeer ziek geweest ben en hij zei gewoon dat ik nu de pil verder moet nemen en ook de stopweek gewoon stoppen zoals anders. Hij zegt wel als ik het weer heb dat ik eens moet bellen. Maar er was niets raars te zien op echo... Baarmoeder en slijmvlies waren goed...

Deel Deze Pagina