zijn er meer vrouwen die net als ik in het begin een streep in het midden hadden van hun buik? wanneer gaat dit weg...
Dit is de zwangerschapsstreep, heel veel mensen krijgen deze. Niks om je zorgen over te maken. Het is een soort pigment wat zich daar verzameld. In de weken na de bevalling zou hij weer weg moeten gaan.
inderdaad ik heb ook zon streep maar dan begint hij bonvenin mijn buik en eindigd hij boven het schaambeen sommige hebben hem ook vanaf de navel tot het schaambeen dat verschilt maar hij zou na de bevalling weer moeten verdwijnen
Ik heb er ook 1, van schaambeen tot ver boven mn navel!. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen bleef ie nog best lang staan trouwens.
Bij mij zit de streep zowel van mijn navel tot schaambeen als navel tot borsten. Gek ding is het. Het is net of ik een stukje vies ben ofzo, heel dun lijntje.
Patroeschka en Kiowa, misschien krijgen jullie m nog wel hoor. Ik had hem pas laat. Denk tegen week 26 of 27 ofzo. Hij zat eerst alleen onder mijn navel maar nu dus ook boven.
Ik had hem over mijn hele buik dus zowel boven als onder mijn navel, is een paar maanden na de bevalling vanzelf weggetrokken. Het schijnt pigmentatie te zijn maar heb ook wel eens ergens gelezen dat het de scheidslijn zou zijn tussen je buikspieren die aan het wijken zijn..
Hier ook nog niets te zien... En dat je navel naar buiten "plopt"? Is dat ook zoiets, dat de ene dat wel heeft en de ander niet, ook daar heb ik nog niets van gemerkt..
Toen ik nog niet zwanger was had ik hem ook al. Hij is ook nog niet verandert sinds ik zwanger ben, trouwens. Hij komt nu tot mijn navel. Ben benieuwd of het nog gaat veranderen. x Linda
eh, ik geloof dat jullie mij niet begrijpen! Ik bedoel een deuk tussen mijn maag en mijn onderbuik,als je je kleding aan hebt bestaat mijn buik uit 2 delen helaas.. iemand ervaring mee?
O dat bedoel je. Ja dat heb ik ook. Ik hoop dat die snel weg gaat. Lelijk he. Daarom wil ik ook geen buikfoto's maken. X LInda