hallo, Zoals jullie zien ben ik bijna 36 weken zwanger . Nu sinds een aantal dagen heb ik voornamelijk savonds last van krampen. Het komt en het gaat lijkt net of je ongesteld moet worden en op eens houd het ook wel op. kunnen dit voor weeen of indalingsweeen zijn? neem aan dat de kleine nog wel ff blijft zitten... verder is ze nog lekker actief dus ze doet het wel goed verder. groetjes geluk
Heb dat ook en moet nog een stuk langer. Mijn vk zei dat mijn baarmoeder dan moe is. hihi klinkt raar maar meestal is dat dus alleen in bed.
ja jij moet idd nog wel een stukkie langer! Ik doe echt niet zo veel op een dag zelfs, lig smiddags zelfs nog even een tukkie te doen en voor de rest doe ik per dag iets. dinsdag gaat ik het ook nog wel aan mijn VK vragen
Dat zijn oefenweeen, heb er ook last van. vooral einde van de dag. je baarmoeder maakt zich klaar en is alvast aan t oefenen. tenminste dat zei mijn vk. ik voel t ook alsof ik zwaar ongesteld ben maar dan onder in mijn buik ipv rug. niks aan te doen helaas.. nog even volhouden meid, t einde is in zicht dan kunnen we eindelijk die lieve kleine voetjes in t echt kussen. (die mij nu af en toe flink pijn doen haha)
@lynnes ja helemaal herkenbaar! Ja einde is idd bijna inzicht al mag ik verder niet klagen hoor maar nieeuwsgierig naar je kleintje word je wel en trappen net onder je ribben is niet altijd fijn nee!!maar ach wel weer en teken dat ze aanwezig is. Ben wel blij dat die krampen pas savond er zijn kan je lekker rustig op de bank hangen. overdag wil je toch nog wel iets gedaan hebben.
ik heb het ook sinds een paar dagen en ze zeiden tegen mij meteen ow dat zijn oefenweeen. maar ga het donderdag ook voor de zekerheid even aan de vk vragen.
ja dat heb ik precies hetzelfde ik ga gewoon door met de dagelijkse dingen, slaap tussendoor wel wat extra maar heb t idee dat als ik helemaal stil ga zitten je ook snel steeds minder kan. En dat trappen onder de ribben dat is voor mij ook heel herkenbaar helaas.. maar ja als ik bedenk dat over een paar weken mijn buik weer onbewoond is is dat toch ook een raar idee. dus probeer er nu nog volop van te genieten!