HoiHoi Ik slaap de laatste paar dagen echt voor geen meter meer en ik kan 's middags ook geen oog dicht doen. Ritje supermarkt is daarom zooo vermoeiend terwijl dat maar 5 min hiervan is. Ik ben zo bang dat ik zometeen voor de bevalling helemaal uitgeput ben en dat wil ik liever niet. Wie heeft er wat tips of wat dan ook.
oo dat herken ik! ik was ook erg moe de laatste weken omdat je al niet veel meer doet (word je conditie ook niet beter van ) en zo slecht slapen, vreselijk! mijn ervaring is wel dat als je bevalling eenmaal begint dat je een stoot adrenaline krijgt en je niet meer aan moe zijn denkt (ik tenminste) probeer maar gewoon lekker rustig aan te doen en vraag anders je verloskundige of je niet iets mag innemen om te slapen want hoe dan ook is het wel lekker asl je een beetje uitgerust de bevalling ingaat.. succes!
Als het goed is voel je die moeheid niet tijdens het bevallen. Zorg wel dat je lichamelijk uitgerust bent. Dus doe niet teveel en pak veel ontspannings momenten, zoals lekker in bad gaan (wat maar voor jou ontspannend werkt). De adrenaline tijdens je bevalling zal je een hoop opweg helpen hoor.
Ik heb precies hetzelfde! Ik lig snachts maar te piekeren, ik slaap maar een uur of drie achter elkaar. Overdag gaat het wel, maar ik probeer niet te slapen overdag, omdat ik vang ben dat straks mijn ritme helemaal weg is. Ik merk wel dat als ik overdag veel doe, in en om het huis, ik beter slaap snachts. Maar veel doen is ook weer best moeilijk, ivm bekken en rugpijn... Klaag klaag klaag.....