Als ik met mijn hand onderin mijn buik 'druk' voel ik een hartslag. Aan de snelheid te horen is het niet die van de kleine, of kan dit wel??
Nee, volgens mij loop daar een slagader of zo... Is lang geleden ook eens een topic over geweest. T is in elk geval je eigen hartslag
Is idd van jezelf. Je hebt er twee. Ze checken je baby bij die 20 weken echo ook of hij/zij daar twee aders heeft (loopt langs de navel bij de baby). Bij mij vind de baby het lekker om met haar hoofdje op die ader te liggen. Met de echo zagen we dat ze steeds terug ging met haar hoofdje om daar te liggen. Duim in haar mond en slapen maar! Zelfs nu nog voel ik haar hoofd altijd of links of rechts van mijn navel (vrij hoog). Ben benieuwd hoe ze dat straks gaat doen als ze nog groter wordt...
Ja, helemaal juist ! Dat is je eigen ader. Die loopt daar en splist zich een beetje lager om naar beide benen te gaan. Groetjes, Nikki F
Ik voel m ook als ik op mijn buik ga liggen. Dus dat voelt niet prettig meer en ik slaap dan ook maar niet meer op mijn buik.
Hoor je de hartslag of voel je hem? De hartslag van je kindje ligt meestal tussen de 120 en 160 slagen p/m, wanneer je luistert zou je duidelijke het verschil kunnen horen met je eigen hartslag