Bloed na sex

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joy2111, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hallo
    Nadat mijn vriend en ik gisteren sex hebben gehad ging ik na het toilet om me op te frissen en toen kwam er bij het plassen bloed mee..
    Het was helder rood en ik schrok flink... na een uur ben ik nog een keer gegaan om te kijken of ik nog bloedde en toen kwam er weer bloed mee maar deze keer was het donkerder van kleur.
    Vanochtend was het voorbij maar maak me wel zorgen.
    Op internet staat dat het een vaatje kan zijn die geknapt is omdat bij een zwangerschap alles bij de baarmoeder veel beter doorbloed is.
    Maar ik lees ook weer hele nare verhalen van miskramen...
    Ik word er onzeker van..:(

Liefs Joy

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Lijkt mij ook iets onschuldigs, maar als je zorgen maakt zou ik gewoon even de verloskundige bellen!
    Misschien kan die eventueel een echo maken of proberen of ze het hartje al kan horen (hoewel dat nog wel vroeg zou zijn op deze termijn?!).

Succes!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Als het veel was zou ik voor de veiligheid de vk bellen. Maar het klinkt als een geknapt bloedvaatje. En ze zeggen altijd dat als je geen stolsels verliest en geen hevige krampen hebt dat er niets aan de hand is waarschijnlijk.

4. Meara

Meara Niet meer actief

Weet bijna wel zeker dat het door de sex komt.
    Hier kun je tot 48 uur erna nog last van hebben. Zolang het niet erger word en je hebt geen krampen zou ik me niet druk maken.
    Bellen kan altijd

Deel Deze Pagina