Ben weer terug! Heb 1 uur aan de ctg gelegen ipv half uur.. Het eerste half uur was de hartslag onregelmatig en daarna was het gelukkig stabiel.. Toen nog een echo.. Kwam uit dat ik net voldoende vruchtwater heb.. Dus moet goed de beeb in de gaten houden.. Als ik haar weer weinig voel moet ik eerder bellen voor een ctg en echo ivm vruchtwater.. Dus voor u weer goedgekeurd Nog wel dat ongi gevoel helaas.. Maar ga zo lekker me bedje in.. Weer lekker in de wachtkamer tot de beeb komt Thnx meiden voor jullie reacties. Anders had ik denk ik niet gebeld
gelukkig maar, zie je dat je het toch goed in de gaten moet houden nu. nog even en dan word ze geboren, geniet er van en heel veel succes
Lieve Sanjor... Wil je iedereen hier alsjeblieft beloven dat je gelijk te vk belt als het gevoel minder is of je twijfelt? Dit geld voor iedereen trouwens! Ik dacht er ook heel makkelijk over.... Ik wil niemand hier laten schrikken, maar misschien had mijn zoontje nog wel geleefd als ik iets moeilijker had geweest.... Ik was 40 weken zwanger en van de een op de andere dag was het over.... Luister goed naar je lichaam en gevoel. Liefs
Jeetje he!! Krijg spontaan tranen Had je hetzelfde dan? Zal het beloven!! Las ook van iemand anders al dat het met 38 wkn fout was gegaan.. Zal niet zo eigenwijs meer zijn.. Ze waren in het ziekenhuis ook heel lief en aardig.. Maar zeiden wel dat ik echt moest bellen als ik minder leven in me buik zou voelen.. Ivm het vruchtwater dus. Ze zeiden zelfs dat ik elke dag langs mocht komen Dus dat geeft mij ook meer het gevoel dat het ook echt belangrijk is ook als is er niks aan de hand..
Even heel snel gelezen; fijn dat het voor nu goed is! Hou het in de gaten en probeer lekker te slapen!
zat even mee te spieken en schrok van je berichtje.. je zal er niet veel aan hebben maar wil je toch veel sterkte wensen.. het is natuurlijk niet niks.. Dikke knuffel!