Pril zwanger en menstruatie achtige krampen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Otje, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo,

Ik ben aanstaande donderdag 6 weken zwanger. Nu heb ik sinds gisteren behoorlijke last van mijn onderrug en mijn onderbuik. Echt zo'n krampen alsof je bijna ongesteld gaat worden. Maar das natuurlijk niet de bedoeling. Ook verlies ik soms wat afscheiding. Verder (nog) geen bloedverlies. Is dit normaal of moet ik mijn VK bellen? Ik heb 4 mei de eerste afspraak bij de VK voor gesprek en echo.

Groetjes een ongeruste mama, Otje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Otje,

voor krampen hoef je niet te bellen. De verloskundige kan ook eigenlijk niets voor je doen nu. Dat je afscheiding verliest is normaal in de zwangerschap. Ook hebben veel vrouwen kramp, door de groeiende baarmoeder. Alleen als de krampen blijven in combinatie met helderrood bloedverlies heb je kans dat het misgaat. Maar je mag altijd bellen als je onzeker bent hoor, som skan het helpen om eroverte praten.
    Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan!

Mirjam

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi Mirjam,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb nog wel wat krampen maar het lijkt of het minder wordt. Ik probeer me er maar niet te druk over te maken omdat ik geen bloedverlies heb.
    Toch bedankt voor je antwoord!!

Gr Otje

Deel Deze Pagina